

TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“
Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs!
.png)

TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“
Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs!


TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“
Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs!

TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“
Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs!


TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“
Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs!

TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“
Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs!


TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“
Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs!


Stovykla vyks
Spalio 28-31 dienomis
Mėgaudamiesi procesu, jaunieji smalsuoliai gilinsis į žaidimų istoriją ir industriją, ruoš eskizus, kurs scenarijų, garsus ir veikėjus, programuos, testuos, taisys klaidas ir, žinoma, žais. Juk savo sukurtą žaidimą reikia išbandyti!
Jaunieji kūrėjai dirbs nedidelėse grupėse po aštuonis narius. Komandas kuruos mentoriai – technologijų profesionalai ir entuziastai.
.png)
.png)
Laikas
Atvykimas 8:30-9:00 val.
Veiklos 9:00-17:30 val.
Išvykimas 17:30-18:00 val.
.png)
Vieta
Kaina: 190€
Vilniuje (BIT, Saulėtekio al. 17)
Kaune (BIT, Vytauto pr. 29)
Į 4 dienų gyvos stovyklos kainą įskaičiuota visos dienos maitinimas ir visos darbui reikalingos priemonės.
Mėgaudamiesi procesu, jaunieji smalsuoliai gilinsis į žaidimų istoriją ir industriją, ruoš eskizus, kurs scenarijų, garsus ir veikėjus, programuos, testuos, taisys klaidas ir, žinoma, žais. Juk savo sukurtą žaidimą reikia išbandyti!
Jaunieji kūrėjai dirbs nedidelėse grupėse po aštuonis narius. Komandas kuruos mentoriai – technologijų profesionalai ir entuziastai.
.png)
.png)

.png)
Stovykla vyks
Laikas
Vieta
Kaina: 190€
Atvykimas 8:30-9:00 val.
Veiklos 9:00-17:30 val.
Išvykimas 17:30-18:00 val.
Vilniuje (BIT, Saulėtekio al. 17)
Kaune (BIT, Vytauto pr. 29)
Į 4 dienų gyvos stovyklos kainą įskaičiuota visos dienos maitinimas ir visos darbui reikalingos priemonės.
Spalio 28-31 dienomis
Spalio 28-31 dienomis
.png)
Žaidimų istorija ir industrija
1_DIENA
%201.png)
Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
.png)
Žaidimo planas ir žemėlapis
2_DIENA
%201.png)
Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.
.png)
Gimsta prototipas
3_DIENA
%201.png)
Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.
.png)
Dizainas ir programavimas
4_DIENA

Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
.png)
Dizainas ir programavimas
4_DIENA

Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
PROGRAMA
.png)
.png)
Žaidimų istorija ir industrija
1_DIENA
%201.png)
Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
.png)
.png)
Žaidimo planas ir žemėlapis
2_DIENA
%201.png)
Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.
.png)
.png)
Gimsta prototipas
3_DIENA
%201.png)
Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.
.png)
.png)
Dizainas ir programavimas
4_DIENA

Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
PROGRAMA
.png)
.png)
Žaidimų istorija ir industrija
1_DIENA
%201.png)
Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
.png)
.png)
Žaidimo planas ir žemėlapis
2_DIENA
%201.png)
Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.
.png)
.png)
Gimsta prototipas
3_DIENA
%201.png)
Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.
.png)
.png)
Dizainas ir programavimas
4_DIENA

Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
PROGRAMA
.png)
Žaidimų istorija ir industrija
1_DIENA
%201.png)
Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
.png)
Žaidimo planas ir žemėlapis
2_DIENA
%201.png)
Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.
.png)
Gimsta prototipas
3_DIENA
%201.png)
Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.
.png)
Dizainas ir programavimas
4_DIENA

Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
.png)
Dizainas ir programavimas
4_DIENA

Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
PROGRAMA
.png)
.png)
Žaidimų istorija ir industrija
1_DIENA
%201.png)
Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
.png)
.png)
Žaidimo planas ir žemėlapis
2_DIENA
%201.png)
Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.
.png)
.png)
Gimsta prototipas
3_DIENA
%201.png)
Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.
.png)
.png)
Dizainas ir programavimas
4_DIENA

Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
PROGRAMA
.png)
.png)
Žaidimų istorija ir industrija
1_DIENA
%201.png)
Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
.png)
.png)
Žaidimo planas ir žemėlapis
2_DIENA
%201.png)
Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.
.png)
.png)
Gimsta prototipas
3_DIENA
%201.png)
Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.
.png)
.png)
Dizainas ir programavimas
4_DIENA

Prisimename pirmuosius
žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
PROGRAMA
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
%201.png)
.png)
.png)
.png)
%201.png)
PROGRAMA
*Organizatoriai pasilieka teisę programą keisti

.png)



2_DIENA
Žaidimo planas ir žemėlapis
Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.

Prisimename pirmuosius žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui.
Žaidimų istorija ir industrija
1_DIENA

4_DIENA
Dizainas ir programavimas
Ups... Klysta visi, tačiau ne visi geba klaidas ištaisyti! Toliau vyksta darbas sėkmingo žaidimo atsiradimui.

%201.png)
3_DIENA
Gimsta prototipas
Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.
.png)
Ričardas žaidimų industrijoje dirba virš 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius, vedėjas, įvairių žaidimų žurnalų redaktorius. Šiuo metu dirba Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje.
Projektų vadovas, LŽKA
.png)
.png)
Tag of Joy“ bendraįkūrėjas
Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.
Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.
VAINIUS VOLUNGEVIČIUS
SVEČIAI
.png)
.png)

.png)
Žaidimo terapiautė
Dalia yra psichologė-psichoterapeutė ir žaidimo terapeutė. Ji daugiau kaip 20 metų padeda žmonėms su psichologiniais sunkumais, o dabar - daugiausia vaikams, naudodama žaidimo terapines galias.
Žaidimų dizaineris
Martynas yra žaidimų dizaineris, žaidimų mėgėjas ir kūrėjas. Dienomis „TutoTOONS“ kompanijoje kuria vaikiškų mobiliųjų žaidimų dizainus, o laisvalaikiu – stalo žaidimus, skirtus platesnei auditorijai.
Augustas yra Kauno studijos „SneakyBox“ žaidimų dizaineris, šiuo metu daugiausia kuriantis ėjimų kovos mechanikas originialiam žaidimui. Kompiuteriniai ir stalo žaidimai jam visą gyvenimą buvo aktyvus hobis.
Šarūnas kuria žaidimus jau virš 15 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos „Tag of Joy“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Šarūnas priklauso Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybai.
AUGUSTAS VACHAUZAS
ŠARŪNAS LEDAS
DALIA GUZAITIENĖ
MARTYNAS VALIKONIS
.png)
ANDRIUS GUZAITIS
Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.
Stalo žaidimų meistras
RIČARDAS JAŠČEMSKAS
Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.