top of page
Group 605.png
Group 1331.png

TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“

Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs! 

1 (5).png
Group 1331.png
TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“

Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs! 

Group 1331.png
Group 1331.png
TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“

Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs! 

Group 1331.png
TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“

Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs! 

Group 1331.png
Group 1331.png
TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“

Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs! 

Group 1331.png
TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“

Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs! 

Group 1331.png
Group 1331.png
TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA „pramogAUK“

Kviečiame visus 7-14 metų smalsius vaikus į keturių dienų technologijų ir kūrybos stovyklą. Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste, tad vaikai čia pramogaus ir augs! 

Group 605.png
icon1.png

Stovykla vyks

Spalio 28-31 dienomis

Mėgaudamiesi procesu, jaunieji smalsuoliai gilinsis į žaidimų istoriją ir industriją, ruoš eskizus, kurs scenarijų, garsus ir veikėjus, programuos, testuos, taisys klaidas ir, žinoma, žais. Juk savo sukurtą žaidimą reikia išbandyti!

Jaunieji kūrėjai dirbs nedidelėse grupėse po aštuonis narius. Komandas kuruos mentoriai – technologijų profesionalai ir entuziastai. ​

icon3 (1).png
icon 2 (1).png

Laikas

Atvykimas 8:30-9:00 val.

Veiklos 9:00-17:30 val.

Išvykimas 17:30-18:00 val.

Group 1389 (1).png

Vieta

Kaina: 190€

Vilniuje (BIT, Saulėtekio al. 17)

Kaune (BIT, Vytauto pr. 29)

Į 4 dienų gyvos stovyklos kainą įskaičiuota visos dienos maitinimas ir visos darbui reikalingos priemonės.

Mėgaudamiesi procesu, jaunieji smalsuoliai gilinsis į žaidimų istoriją ir industriją, ruoš eskizus, kurs scenarijų, garsus ir veikėjus, programuos, testuos, taisys klaidas ir, žinoma, žais. Juk savo sukurtą žaidimą reikia išbandyti!

Jaunieji kūrėjai dirbs nedidelėse grupėse po aštuonis narius. Komandas kuruos mentoriai – technologijų profesionalai ir entuziastai. ​

icon3 (1).png
icon 2 (1).png
icon1.png
Group 1389 (1).png

Stovykla vyks

Laikas

Vieta

Kaina: 190€

Atvykimas 8:30-9:00 val.

Veiklos 9:00-17:30 val.

Išvykimas 17:30-18:00 val.

Vilniuje (BIT, Saulėtekio al. 17)

Kaune (BIT, Vytauto pr. 29)

Į 4 dienų gyvos stovyklos kainą įskaičiuota visos dienos maitinimas ir visos darbui reikalingos priemonės.

Spalio 28-31 dienomis

Spalio 28-31 dienomis

Group 1331 (1).png

Žaidimų istorija ir industrija

1_DIENA

Untitled (22) 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Group 1331 (2).png

Žaidimo planas ir žemėlapis

2_DIENA

Untitled (24) 1.png

Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.

Group 1331 (3).png

Gimsta prototipas

3_DIENA

Firefly 20241015133338 (1) 1.png

Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.

Group 1331 (4).png

Dizainas ir programavimas

4_DIENA

medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Group 1331 (4).png

Dizainas ir programavimas

4_DIENA

medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

PROGRAMA

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (1).png

Žaidimų istorija ir industrija

1_DIENA

Untitled (22) 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (2).png

Žaidimo planas ir žemėlapis

2_DIENA

Untitled (24) 1.png

Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (3).png

Gimsta prototipas

3_DIENA

Firefly 20241015133338 (1) 1.png

Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (4).png

Dizainas ir programavimas

4_DIENA

medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

PROGRAMA

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (1).png

Žaidimų istorija ir industrija

1_DIENA

Untitled (22) 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (2).png

Žaidimo planas ir žemėlapis

2_DIENA

Untitled (24) 1.png

Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (3).png

Gimsta prototipas

3_DIENA

Firefly 20241015133338 (1) 1.png

Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (4).png

Dizainas ir programavimas

4_DIENA

medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

PROGRAMA

Group 1331 (1).png

Žaidimų istorija ir industrija

1_DIENA

Untitled (22) 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Group 1331 (2).png

Žaidimo planas ir žemėlapis

2_DIENA

Untitled (24) 1.png

Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.

Group 1331 (3).png

Gimsta prototipas

3_DIENA

Firefly 20241015133338 (1) 1.png

Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.

Group 1331 (4).png

Dizainas ir programavimas

4_DIENA

medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Group 1331 (4).png

Dizainas ir programavimas

4_DIENA

medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

PROGRAMA

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (1).png

Žaidimų istorija ir industrija

1_DIENA

Untitled (22) 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (2).png

Žaidimo planas ir žemėlapis

2_DIENA

Untitled (24) 1.png

Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (3).png

Gimsta prototipas

3_DIENA

Firefly 20241015133338 (1) 1.png

Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (4).png

Dizainas ir programavimas

4_DIENA

medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

PROGRAMA

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (1).png

Žaidimų istorija ir industrija

1_DIENA

Untitled (22) 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (2).png

Žaidimo planas ir žemėlapis

2_DIENA

Untitled (24) 1.png

Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (3).png

Gimsta prototipas

3_DIENA

Firefly 20241015133338 (1) 1.png

Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (4).png

Dizainas ir programavimas

4_DIENA

medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png

Prisimename pirmuosius

žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

PROGRAMA

Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (4).png
Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (1).png
Rectangle 2703 (3).png
Untitled (22) 1.png
Group 1331 (3).png
Rectangle 2703 (3).png
Group 1331 (2).png
Untitled (24) 1.png

PROGRAMA

*Organizatoriai pasilieka teisę programą keisti

Logotipai_Menų spaustuvės logotias PNG.png
medium-shot-smiley-boy-with-copy-space 1.png
Group 1356.png

2_DIENA

Žaidimo planas ir žemėlapis

Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus.

Group 1355.png

Prisimename pirmuosius žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

Žaidimų istorija ir industrija

1_DIENA

Group 1358.png

4_DIENA

Dizainas ir programavimas

Ups... Klysta visi, tačiau ne visi geba klaidas ištaisyti! Toliau vyksta darbas sėkmingo žaidimo atsiradimui. 

Group 1357.png
Firefly 20241015133338 (1) 1.png

3_DIENA

Gimsta prototipas

Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.

masc group (3).png

Ričardas žaidimų industrijoje dirba virš 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius, vedėjas, įvairių žaidimų žurnalų redaktorius. Šiuo metu dirba Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje.

Projektų vadovas, LŽKA

Mask group (7).png
Mask group (8).png

Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.

VAINIUS VOLUNGEVIČIUS

SVEČIAI

Mask group (9).png
masc group (4).png
Mask group (6).png
Mask group (5).png

Žaidimo terapiautė

Dalia yra psichologė-psichoterapeutė ir žaidimo terapeutė. Ji daugiau kaip 20 metų padeda žmonėms su psichologiniais sunkumais, o dabar - daugiausia vaikams, naudodama žaidimo terapines galias. 

Žaidimų dizaineris

Martynas yra žaidimų dizaineris, žaidimų mėgėjas ir kūrėjas. Dienomis „TutoTOONS“ kompanijoje kuria vaikiškų mobiliųjų žaidimų dizainus, o laisvalaikiu – stalo žaidimus, skirtus platesnei auditorijai.

Augustas yra Kauno studijos „SneakyBox“ žaidimų dizaineris, šiuo metu daugiausia kuriantis ėjimų kovos mechanikas originialiam žaidimui. Kompiuteriniai ir stalo žaidimai jam visą gyvenimą buvo aktyvus hobis.

Šarūnas kuria žaidimus jau virš 15 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos „Tag of Joy“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Šarūnas priklauso Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybai.

AUGUSTAS VACHAUZAS

ŠARŪNAS LEDAS

DALIA GUZAITIENĖ

MARTYNAS VALIKONIS

masc group (2).png

ANDRIUS GUZAITIS

Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.

Stalo žaidimų meistras

RIČARDAS JAŠČEMSKAS

Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

ŽILVINAS LEDAS

Žaidimų dizaineris

Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.

Žaidimų dizaineris

„Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

masc group (2).png

Stalo žaidimų meistras

Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.

DALIA GUZAITIENĖ

MARTYNAS VALIKONIS

ANDRIUS GUZAITIS

RIČARDAS JAŠČEMSKAS

ŽILVINAS LEDAS

Žaidimų dizaineris

Žaidimų dizaineris

Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

masc group (3).png

Ričardas žaidimų industrijoje dirba virš 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius, vedėjas, įvairių žaidimų žurnalų redaktorius. Šiuo metu dirba Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje.

Projektų vadovas, LŽKA

Mask group (7).png
Mask group (8).png

Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.

VAINIUS VOLUNGEVIČIUS

SVEČIAI

Mask group (9).png
masc group (4).png
Mask group (6).png
Mask group (5).png

Žaidimo terapiautė

Dalia yra psichologė-psichoterapeutė ir žaidimo terapeutė. Ji daugiau kaip 20 metų padeda žmonėms su psichologiniais sunkumais, o dabar - daugiausia vaikams, naudodama žaidimo terapines galias. 

Žaidimų dizaineris

Martynas yra žaidimų dizaineris, žaidimų mėgėjas ir kūrėjas. Dienomis „TutoTOONS“ kompanijoje kuria vaikiškų mobiliųjų žaidimų dizainus, o laisvalaikiu – stalo žaidimus, skirtus platesnei auditorijai.

Augustas yra Kauno studijos „SneakyBox“ žaidimų dizaineris, šiuo metu daugiausia kuriantis ėjimų kovos mechanikas originialiam žaidimui. Kompiuteriniai ir stalo žaidimai jam visą gyvenimą buvo aktyvus hobis.

Šarūnas kuria žaidimus jau virš 15 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos „Tag of Joy“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Šarūnas priklauso Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybai.

AUGUSTAS VACHAUZAS

ŠARŪNAS LEDAS

DALIA GUZAITIENĖ

MARTYNAS VALIKONIS

masc group (2).png

ANDRIUS GUZAITIS

Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.

Stalo žaidimų meistras

RIČARDAS JAŠČEMSKAS

Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

ŽILVINAS LEDAS

Žaidimų dizaineris

Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.

Žaidimų dizaineris

„Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

masc group (2).png

Stalo žaidimų meistras

Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.

DALIA GUZAITIENĖ

MARTYNAS VALIKONIS

ANDRIUS GUZAITIS

RIČARDAS JAŠČEMSKAS

ŽILVINAS LEDAS

Žaidimų dizaineris

Žaidimų dizaineris

Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Dalia yra psichologė-psichoterapeutė ir žaidimo terapeutė. Ji daugiau kaip 20 metų padeda žmonėms su psichologiniais sunkumais, o dabar - daugiausia vaikams, naudodama žaidimo terapines galias. 

Mask group (9).png

Žaidimo terapiautė

DALIA GUZAITIENĖ

SVEČIAI

masc group (4).png

Žaidimų dizaineris

Martynas yra žaidimų dizaineris, žaidimų mėgėjas ir kūrėjas. Dienomis „TutoTOONS“ kompanijoje kuria vaikiškų mobiliųjų žaidimų dizainus, o laisvalaikiu – stalo žaidimus, skirtus platesnei auditorijai.

MARTYNAS VALIKONIS

Ričardas žaidimų industrijoje dirba virš 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius, vedėjas, įvairių žaidimų žurnalų redaktorius. Šiuo metu dirba Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje.

masc group (3).png

Projektų vadovas, LŽKA

masc group (2).png

ANDRIUS GUZAITIS

Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.

Stalo žaidimų meistras

RIČARDAS JAŠČEMSKAS

Mask group (8).png

Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

ŽILVINAS LEDAS

Mask group (6).png
Mask group (5).png

Augustas yra Kauno studijos „SneakyBox“ žaidimų dizaineris, šiuo metu daugiausia kuriantis ėjimų kovos mechanikas originialiam žaidimui. Kompiuteriniai ir stalo žaidimai jam visą gyvenimą buvo aktyvus hobis.

Šarūnas kuria žaidimus jau virš 15 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos „Tag of Joy“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Šarūnas priklauso Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybai.

Mask group (7).png

VAINIUS VOLUNGEVIČIUS

Žaidimų dizaineris

Žaidimų dizaineris

AUGUSTAS VACHAUZAS​​

Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.

ŠARŪNAS LEDAS

„Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Dalia yra psichologė-psichoterapeutė ir žaidimo terapeutė. Ji daugiau kaip 20 metų padeda žmonėms su psichologiniais sunkumais, o dabar - daugiausia vaikams, naudodama žaidimo terapines galias. 

Mask group (9).png

Žaidimo terapiautė

DALIA GUZAITIENĖ

SVEČIAI

masc group (4).png

Žaidimų dizaineris

Martynas yra žaidimų dizaineris, žaidimų mėgėjas ir kūrėjas. Dienomis „TutoTOONS“ kompanijoje kuria vaikiškų mobiliųjų žaidimų dizainus, o laisvalaikiu – stalo žaidimus, skirtus platesnei auditorijai.

MARTYNAS VALIKONIS

Ričardas žaidimų industrijoje dirba virš 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius, vedėjas, įvairių žaidimų žurnalų redaktorius. Šiuo metu dirba Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje.

masc group (3).png

Projektų vadovas, LŽKA

masc group (2).png

ANDRIUS GUZAITIS

Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.

Stalo žaidimų meistras

RIČARDAS JAŠČEMSKAS

Mask group (8).png

Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

ŽILVINAS LEDAS

Mask group (6).png
Mask group (5).png

Augustas yra Kauno studijos „SneakyBox“ žaidimų dizaineris, šiuo metu daugiausia kuriantis ėjimų kovos mechanikas originialiam žaidimui. Kompiuteriniai ir stalo žaidimai jam visą gyvenimą buvo aktyvus hobis.

Šarūnas kuria žaidimus jau virš 15 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos „Tag of Joy“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Šarūnas priklauso Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybai.

Mask group (7).png

VAINIUS VOLUNGEVIČIUS

Žaidimų dizaineris

Žaidimų dizaineris

AUGUSTAS VACHAUZAS​​

Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.

ŠARŪNAS LEDAS

„Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Dalia yra psichologė-psichoterapeutė ir žaidimo terapeutė. Ji daugiau kaip 20 metų padeda žmonėms su psichologiniais sunkumais, o dabar - daugiausia vaikams, naudodama žaidimo terapines galias. 

Mask group (9).png

Žaidimo terapiautė

DALIA GUZAITIENĖ

SVEČIAI

masc group (4).png

Žaidimų dizaineris

Martynas yra žaidimų dizaineris, žaidimų mėgėjas ir kūrėjas. Dienomis „TutoTOONS“ kompanijoje kuria vaikiškų mobiliųjų žaidimų dizainus, o laisvalaikiu – stalo žaidimus, skirtus platesnei auditorijai.

MARTYNAS VALIKONIS

Ričardas žaidimų industrijoje dirba virš 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius, vedėjas, įvairių žaidimų žurnalų redaktorius. Šiuo metu dirba Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje.

masc group (3).png

Projektų vadovas, LŽKA

masc group (2).png

ANDRIUS GUZAITIS

Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.

Stalo žaidimų meistras

RIČARDAS JAŠČEMSKAS

Mask group (8).png

Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

ŽILVINAS LEDAS

Mask group (6).png
Mask group (5).png

Augustas yra Kauno studijos „SneakyBox“ žaidimų dizaineris, šiuo metu daugiausia kuriantis ėjimų kovos mechanikas originialiam žaidimui. Kompiuteriniai ir stalo žaidimai jam visą gyvenimą buvo aktyvus hobis.

Šarūnas kuria žaidimus jau virš 15 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos „Tag of Joy“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Šarūnas priklauso Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybai.

Mask group (7).png

VAINIUS VOLUNGEVIČIUS

Žaidimų dizaineris

Žaidimų dizaineris

AUGUSTAS VACHAUZAS​​

Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.

ŠARŪNAS LEDAS

„Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Dalia yra psichologė-psichoterapeutė ir žaidimo terapeutė. Ji daugiau kaip 20 metų padeda žmonėms su psichologiniais sunkumais, o dabar - daugiausia vaikams, naudodama žaidimo terapines galias. 

Mask group (9).png

Žaidimo terapiautė

DALIA GUZAITIENĖ

SVEČIAI

masc group (4).png

Žaidimų dizaineris

Martynas yra žaidimų dizaineris, žaidimų mėgėjas ir kūrėjas. Dienomis „TutoTOONS“ kompanijoje kuria vaikiškų mobiliųjų žaidimų dizainus, o laisvalaikiu – stalo žaidimus, skirtus platesnei auditorijai.

MARTYNAS VALIKONIS

Ričardas žaidimų industrijoje dirba virš 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius, vedėjas, įvairių žaidimų žurnalų redaktorius. Šiuo metu dirba Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje.

masc group (3).png

Projektų vadovas, LŽKA

masc group (2).png

ANDRIUS GUZAITIS

Andrius yra stalo žaidimų meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa „RPG“ turi daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu kuria fantastinius apsakymus.

Stalo žaidimų meistras

RIČARDAS JAŠČEMSKAS

Mask group (8).png

Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

Žilvinas virš 10 metų kuria žaidimus, yra vienas žaidimų studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų. Veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete, dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

ŽILVINAS LEDAS

Mask group (6).png
Mask group (5).png

Augustas yra Kauno studijos „SneakyBox“ žaidimų dizaineris, šiuo metu daugiausia kuriantis ėjimų kovos mechanikas originialiam žaidimui. Kompiuteriniai ir stalo žaidimai jam visą gyvenimą buvo aktyvus hobis.

Šarūnas kuria žaidimus jau virš 15 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos „Tag of Joy“ bendraįkūrėjas ir vadovas. Šarūnas priklauso Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybai.

Mask group (7).png

VAINIUS VOLUNGEVIČIUS

Žaidimų dizaineris

Žaidimų dizaineris

AUGUSTAS VACHAUZAS​​

Vainius jau daugiau kaip keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu jis yra vaikams skirtų mobiliųjų žaidimų dizaineris studijoje „Pepi Play“.

ŠARŪNAS LEDAS

„Tag of Joy“ bendraįkūrėjas

logo_lt 1.png
LKT_LT_juodas 1.png
Logotipai_Menu-spaustuves-logotias-PNG-2 1.png
logo_lt 1.png
LKT_LT_juodas 1.png
Logotipai_Menu-spaustuves-logotias-PNG-2 1.png
logo_lt 1.png
LKT_LT_juodas 1.png
Logotipai_Menu-spaustuves-logotias-PNG-2 1.png
Logotipai_Menų spaustuvės logotias PNG.png

PARTNERIAI

Logotipai_Menų spaustuvės logotias PNG.png

PARTNERIAI

Frame 11 (4).png

7-14 metų smalsautojams – į augimo kelionę gali jungtis tiek naujokai, tiek pažengę technologijų kūrėjai. Atsižvelgiant į mažojo amžių bei gebėjimus, bus suformuotos nedidelės 6-8 vaikų grupės. Stovykla vyks gyvai Kaune ir Vilniuje.

Kiekvieną dieną mes: susipažinsime su technologijų entuziastais ir profesionalais. Programuosime ir kursime su technologijomis. Praktikuosimės kūrybinėse dirbtuvėse. Ugdysime komandinius įgūdžius. Dirbsime ir lauke, ir viduje. Pietausime ir užkandžiausime.

KAM SKIRTA IR KAIP VYKS?

Kiekvieną dieną mes: susipažinsime su technologijų entuziastais ir profesionalais. Programuosime ir kursime su technologijomis. Praktikuosimės kūrybinėse dirbtuvėse. Ugdysime komandinius įgūdžius. Dirbsime ir lauke, ir viduje. Pietausime ir užkandžiausime.

Frame 11 (4).png

7-14 metų smalsautojams – į augimo kelionę gali jungtis tiek naujokai, tiek pažengę technologijų kūrėjai. Atsižvelgiant į mažojo amžių bei gebėjimus, bus suformuotos nedidelės 6-8 vaikų grupės. Stovykla vyks gyvai Kaune ir Vilniuje.

KAM SKIRTA IR KAIP VYKS?

Kiekvieną dieną mes: susipažinsime su technologijų entuziastais ir profesionalais. Programuosime ir kursime su technologijomis. Praktikuosimės kūrybinėse dirbtuvėse. Ugdysime komandinius įgūdžius. Dirbsime ir lauke, ir viduje. Pietausime ir užkandžiausime.

Frame 11 (4).png

7-14 metų smalsautojams – į augimo kelionę gali jungtis tiek naujokai, tiek pažengę technologijų kūrėjai. Atsižvelgiant į mažojo amžių bei gebėjimus, bus suformuotos nedidelės 6-8 vaikų grupės. Stovykla vyks gyvai Kaune ir Vilniuje.

KAM SKIRTA IR KAIP VYKS?

Kiekvieną dieną mes: susipažinsime su technologijų entuziastais ir profesionalais. Programuosime ir kursime su technologijomis. Praktikuosimės kūrybinėse dirbtuvėse. Ugdysime komandinius įgūdžius. Dirbsime ir lauke, ir viduje. Pietausime ir užkandžiausime.

Frame 11 (4).png

7-14 metų smalsautojams – į augimo kelionę gali jungtis tiek naujokai, tiek pažengę technologijų kūrėjai. Atsižvelgiant į mažojo amžių bei gebėjimus, bus suformuotos nedidelės 6-8 vaikų grupės. Stovykla vyks gyvai Kaune ir Vilniuje.

KAM SKIRTA IR KAIP VYKS?

Kiekvieną dieną mes: susipažinsime su technologijų entuziastais ir profesionalais. Programuosime ir kursime su technologijomis. Praktikuosimės kūrybinėse dirbtuvėse. Ugdysime komandinius įgūdžius. Dirbsime ir lauke, ir viduje. Pietausime ir užkandžiausime.

Frame 11 (4).png

7-14 metų smalsautojams – į augimo kelionę gali jungtis tiek naujokai, tiek pažengę technologijų kūrėjai. Atsižvelgiant į mažojo amžių bei gebėjimus, bus suformuotos nedidelės 6-8 vaikų grupės. Stovykla vyks gyvai Kaune ir Vilniuje.

KAM SKIRTA IR KAIP VYKS?

Kiekvieną dieną mes: susipažinsime su technologijų entuziastais ir profesionalais. Programuosime ir kursime su technologijomis. Praktikuosimės kūrybinėse dirbtuvėse. Ugdysime komandinius įgūdžius. Dirbsime ir lauke, ir viduje. Pietausime ir užkandžiausime.

Frame 11 (4).png

7-14 metų smalsautojams – į augimo kelionę gali jungtis tiek naujokai, tiek pažengę technologijų kūrėjai. Atsižvelgiant į mažojo amžių bei gebėjimus, bus suformuotos nedidelės 6-8 vaikų grupės. Stovykla vyks gyvai Kaune ir Vilniuje.

KAM SKIRTA IR KAIP VYKS?

Kiekvieną dieną mes: susipažinsime su technologijų entuziastais ir profesionalais. Programuosime ir kursime su technologijomis. Praktikuosimės kūrybinėse dirbtuvėse. Ugdysime komandinius įgūdžius. Dirbsime ir lauke, ir viduje. Pietausime ir užkandžiausime.

Frame 11 (4).png

7-14 metų smalsautojams – į augimo kelionę gali jungtis tiek naujokai, tiek pažengę technologijų kūrėjai. Atsižvelgiant į mažojo amžių bei gebėjimus, bus suformuotos nedidelės 6-8 vaikų grupės. Stovykla vyks gyvai Kaune ir Vilniuje.

KAM SKIRTA IR KAIP VYKS?

value (2).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Mask group (10).png
Rectangle 2708.png
Mask group (11).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Rectangle 2712.png
Mask group (10).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Rectangle 2711.png
Mask group (10).png

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

value (3).png
value (2).png

9:00-10:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

value (2).png

14:15-14:45

Tęsiame techninę veiklą

value (2).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

value (2).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

8:30-9:00

Atvykimas

Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png

10:00-10:30

Pertrauka

12:00-13:00

Pietūs ir poilsis

14:00-14:15

Pertrauka

Pertrauka

Užkandžiai

Atvykimas

14:45-15:15

16:15-16:30

17:00-17:30

8:30

9:00

10:00

10:30

12:00

13:00

14:00

14:15

14:45

17:30

17:00

15:15

16:15

16:30

Rectangle 2709.png
Rectangle 2711.png

Dienos pabaiga

value (2).png

13:00-14:00

Techninė veikla

dienos planas.png
value (2).png
value (2).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Mask group (10).png
Rectangle 2708.png
Mask group (11).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Rectangle 2712.png
Mask group (10).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Rectangle 2711.png
Mask group (10).png

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

value (3).png
value (2).png

9:00-10:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

13:00-14:00

Techninė veikla

13:00-14:00

Techninė veiklą

value (2).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

value (2).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

8:30-9:00

Atvykimas

Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png

10:00-10:30

Pertrauka

12:00-13:00

Pietūs ir poilsis

14:00-14:15

Pertrauka

Pertrauka

Užkandžiai

Dienos pabaiga

14:45-15:15

16:15-16:30

17:00-17:30

8:30

9:00

10:00

10:30

12:00

13:00

14:00

14:15

14:45

17:30

17:00

15:15

16:15

16:30

Rectangle 2709.png
Rectangle 2711.png
value (2).png

14:15-14:45

Tęsiame techninę veiklą

dienos planas.png
value (2).png
value (2).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Mask group (10).png
Rectangle 2708.png
Mask group (11).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Mask group (10).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Mask group (10).png

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

value (3).png
value (2).png

9:00-10:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

13:00-14:00

Techninė veikla

value (2).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

value (2).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

8:30-9:00

Atvykimas

Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png

10:00-10:30

Pertrauka

12:00-13:00

Pietūs ir poilsis

14:00-14:15

Pertrauka

Pertrauka

Užkandžiai

Dienos pabaiga

14:45-15:15

16:15-16:30

17:00-17:30

8:30

9:00

10:00

10:30

12:00

13:00

14:00

14:15

14:45

17:30

17:00

15:15

16:15

16:30

Rectangle 2709.png
Rectangle 2711.png
Rectangle 2712.png
Rectangle 2711.png
Line 66.png
value (2).png

14:15-14:45

13:00-14:00

Tęsiame techninę veiklą

Techninė veiklą

value (2).png
value (2).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Mask group (10).png
Rectangle 2708.png
Mask group (11).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Mask group (10).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Mask group (10).png

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

value (3).png
value (2).png

9:00-10:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

13:00-14:00

Techninė veikla

value (2).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

value (2).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

8:30-9:00

Atvykimas

Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png

10:00-10:30

Pertrauka

12:00-13:00

Pietūs ir poilsis

14:00-14:15

Pertrauka

Pertrauka

Užkandžiai

Dienos pabaiga

14:45-15:15

16:15-16:30

17:00-17:30

8:30

9:00

10:00

10:30

12:00

13:00

14:00

14:15

14:45

17:30

17:00

15:15

16:15

16:30

Rectangle 2709.png
Rectangle 2711.png
Rectangle 2712.png
Rectangle 2711.png
Line 66.png
value (2).png

14:15-14:45

13:00-14:00

Tęsiame techninę veiklą

Techninė veiklą

value (2).png
value (2).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Mask group (10).png
Rectangle 2708.png
Mask group (11).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Mask group (10).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Mask group (10).png

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

value (3).png
value (2).png

9:00-10:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

13:00-14:00

Techninė veikla

value (2).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

value (2).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

8:30-9:00

Atvykimas

Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png
value (3).png

10:00-10:30

Pertrauka

12:00-13:00

Pietūs ir poilsis

14:00-14:15

Pertrauka

Pertrauka

Užkandžiai

Dienos pabaiga

14:45-15:15

16:15-16:30

17:00-17:30

8:30

9:00

10:00

10:30

12:00

13:00

14:00

14:15

14:45

17:30

17:00

15:15

16:15

16:30

Rectangle 2709.png
Rectangle 2711.png
Rectangle 2712.png
Rectangle 2711.png
Line 66.png
value (2).png

14:15-14:45

13:00-14:00

Tęsiame techninę veiklą

Techninė veiklą

value (2).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Mask group (10).png
Rectangle 2709.png
Rectangle 2711.png
Mask group (11).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Rectangle 2712.png
Mask group (10).png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Rectangle 2711.png
Mask group (10).png

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

value (3).png
value (2).png

9:00-10:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

value (2).png

13:00-14:00

Techninė veikla

value (2).png

14:15-14:45

Tęsiame techninę veiklą

value (2).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

value (2).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

8:30-9:00

Atvykimas

Line 66.png
Rectangle 2712.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png

8:30

9:00

10:00

10:30

Line 66.png
Line 66.png

12:00

Vector (1).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Vector.png

8:30-9:00

Atvykimas

Vector.png
Vector.png

10:00-10:30

Pertrauka

Vector (1).png

10:30-12:00

12:00-13:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

Pietūs ir poilsis

Vector (1).png

13:00-14:00

Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Line 66.png
Line 66.png
Rectangle 2708.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png

14:00

14:15

14:45

15:15

16:15

16:30

17:00

17:30

Vector (1).png

Techninė veikla

Vector.png

14:15-14:45

14:00-14:15

Pertrauka

Tęsiame techninę veiklą

Vector (1).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

Vector.png

16:15-16:30

Pertrauka

Vector (1).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

Vector.png

17:00-17:30

Dienos pabaiga

Vector.png

14:45-15:15

Užkandžiai

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

13:00

Mask group (10).png
Mask group (12).png
Rectangle 2711.png
Mask group (10).png
Rectangle 2713.png
Rectangle 2709.png
Rectangle 2711.png
Mask group (10).png
Rectangle 2711.png
Mask group (11).png
Group 1420.png

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png

8:30

9:00

10:00

10:30

Line 66.png
Line 66.png

12:00

Vector (1).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Vector.png

8:30-9:00

Atvykimas

Vector.png
Vector.png

10:00-10:30

Pertrauka

Vector (1).png

10:30-12:00

12:00-13:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

Pietūs ir poilsis

Vector (1).png

13:00-14:00

Mask group (12).png
Line 66.png
Line 66.png
Rectangle 2708.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png

14:00

14:15

14:45

15:15

16:15

16:30

17:00

17:30

Vector (1).png

Techninė veikla

Vector.png

14:15-14:45

14:00-14:15

Pertrauka

Tęsiame techninę veiklą

Vector (1).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

Vector.png

16:15-16:30

Pertrauka

Vector (1).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

Vector.png

17:00-17:30

Dienos pabaiga

Vector.png

14:45-15:15

Užkandžiai

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

13:00

Mask group (10).png
Mask group (12).png
Rectangle 2711.png
Mask group (10).png
Rectangle 2713.png
Rectangle 2709.png
Rectangle 2711.png
Mask group (10).png
Rectangle 2711.png
Mask group (11).png
Rectangle 2713.png
Group 1420.png

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

Group 1420.png
Group 1420.png
Mask group (10).png
Rectangle 2711.png
Rectangle 2709.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png

8:30

9:00

10:00

10:30

Rectangle 2711.png
Mask group (11).png
Rectangle 2713.png
Rectangle 2713.png
Mask group (12).png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Rectangle 2708.png
Mask group (12).png
Mask group (10).png
Rectangle 2711.png
Mask group (10).png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png
Line 66.png

12:00

13:00

14:00

14:15

14:45

15:15

16:15

16:30

17:00

17:30

Vector (1).png

9:00-10:00

Prasijudinimas ir dienos pristatymas

Vector.png

8:30-9:00

Atvykimas

Vector.png
Vector.png

10:00-10:30

Pertrauka

Vector (1).png
Vector (1).png

10:30-12:00

12:00-13:00

Dienos svečias ir teorinė dalis

Pietūs ir poilsis

Vector (1).png

13:00-14:00

Techninė veikla

Vector.png

14:15-14:45

14:00-14:15

Pertrauka

Tęsiame techninę veiklą

Vector (1).png

15:15-16:15

Kūrybinės dirbtuvės

Vector.png

16:15-16:30

Pertrauka

Vector (1).png

16:30-17:00

Tęsiame kūrybines dirbtuves

Vector.png

16:15-16:30

Dienos pabaiga

Vector.png

14:45-15:15

Užkandžiai

STOVYKLOS  DIENOS PLANAS

Line 66.png
bottom of page