PROGRAMA*

Prievarta sielai įkaltos žinios yra netvirtos. Geriausias būdas mokytis yra žaidimas. - Platonas

1 DIENA: žaidimų istorija ir industrija

Prisimename pirmuosius žaidimus – išbandome, analizuojame, kritikuojame ir pasisemiame gerosios patirties savo žaidimui. 

2 DIENA: žaidimo planas ir žemėlapis

Neriame į kūrybą! Eskizuojame, kuriame scenarijų, įrašinėjame garsus, konstruojame veikėjus. 

3 DIENA: gimsta prototipas

Žaidimas įgauna kūną! Dizaino paieška, išbandymas.

4 DIENA: dizainas ir programavimas

Ups, klysta visi, tačiau ne visi geba klaidas ištaisyti! Toliau vyksta darbas sėkmingo žaidimo atsiradimui. 

5 DIENA: metas pažaisti

Įnirtingas mokymasis ir įdėtas darbas atneša vaisių, nusimato testavimas ir pristatymas! 

*Organizatoriai pasilieka teisę programą keisti

Kam skirta?

7-14 metų smalsautojams – į augimo kelionę gali jungtis tiek naujokai, tiek pažengę technologijų kūrėjai. Atsižvelgiant į mažojo amžių bei gebėjimus bus suformuotos nedidelės 6-8 vaikų grupės. Stovykla vyks gyvai Kaune ir Vilniuje.

Ką veiksime?

Stovyklos dienos planas:

8:30 - 9:00      Atvykimas

9:00 - 10:00     Prasijudinimas ir dienos pristatymas

10:00 - 10:30    Pertrauka

10:30 - 12:00    Dienos svečias ir teorinė dalis

12:00 - 13:00    Pietūs ir poilsis

13:00 - 14:00    Techninė veikla

14:00 - 14:15     Pertrauka

14:15 - 14:45     Tęsiame techninę veiklą

14:45 - 15:15     Užkandžiai

15:15 - 16:15     Kūrybinės dirbtuvės

16:15 - 16:30     Pertrauka

16:30 - 17:00    Tęsiame kūrybines dirbtuves

17:00 - 17:30     Dienos pabaiga

Kaip vyks?

Kiekvieną dieną mes:

  • Susipažinsime su technologijų entuziastais ir profesionalais.

  • Programuosime ir kursime su technologijomis.

  • Praktikuosimės kūrybinėse dirbtuvėse.

  • Ugdysime komandinius įgūdžius.

  • Dirbsime ir lauke, ir viduje.

  • Pietausime ir užkandžiausime :)

7-14 metų smalsuoliai penkių dienų stovykloje pramogaudami augs! 

Mokymąsi pridengsime programavimo, kompiuterinių žaidimų ir kitų technologijų skraiste. 

Mėgaudamiesi procesu, jausdami džiugesį mažieji smalsuoliai gilinsis į žaidimų istoriją ir industriją, ruoš eskizus, kurs scenarijų, garsus bei veikėjus, programuos, testuos, taisys klaidas ir žinoma… žais. Juk savo sukurtą žaidimą reikia išbandyti!

 

Kada?​

  • Birželio 27 – liepos 1 d.

Laikas?

  • Atvykimo laikas: 8:30 - 9:00

  • Veiklų laikas: 9:00 - 17:30

  • Išvykimo laikas: 17:30 - 18:00

Kur?

  • Vilniuje, Šiltadaržio g. 6 

  • Kaune, A. Juozapavičiaus pr. 13B

Jaunieji kūrėjai dirbs nedidelėse grupėse po 8 narius. Komandas augins mentoriai – technologijų profesionalai ir entuziastai. 

Penkių dienų gyvos stovyklos kaina: 200€ (įskaičiuotas visos dienos maitinimas ir visos darbui reikalingos priemonės)

TECHNOLOGIJŲ IR KŪRYBOS STOVYKLA "pramogAUK"

Payton Hillman

Esu psichologė-psichoterapeutė ir žaidimo terapeutė. Daugiau kaip dvidešimt metų padedu žmonėms su psichologiniais sunkumais, o dabar - daugiausia vaikams, naudodama žaidimo terapines galias. Mano darbas yra geriausias pasaulyje: daug kuriame, žaidžiame, tad kartu su vaikais bei jų tėveliais/globėjais patiriame nepakartojamų akimirkų, kurios gydo, įkvepia, augina.

James Wilson

Martynas yra žaidimų dizaineris. Žaidimų mėgėjas ir kūrėjas. Dienomis "TutoTOONS" kompanijoje kuria vaikiškų mobilių žaidimų dizainus, laisvalaikiu stalo žaidimus skirtus plačiai auditorijai.

Jessica Davis

Stalo Žaidimų Meistras su 30 metų stažu, kvalifikuotas Popieriaus ir Pieštuko Riteris, kuriam santrumpa "RPG" turi gerokai daugiau nei vieną prasmę. Laisvalaikiu nuo įtempto žaidimo kuria fantastinius apsakymus ir iki akinių aprasojimo skaito kitų kūrėjų darbus. Nutemptas į šalį nuo pagrindinių užsiėmimų gali "porinti" apie minėtus stalo žaidimus iki klausytojai pradeda trukdyti pokalbiui griausmingu knarkimu.

Chloe Williams

Ričardas žaidimų industrijoje dirba daugiau nei 20 metų kaip žurnalistas, komunikacijos ekspertas, renginių organizatorius ir vedėjas. Daugelį metų buvo įvairių žaidimų žurnalų redaktoriumi, vėliau komunikacijos vadovu didžiausiose Lietuvos studijose Nordcurrent ir SneakyBox. Šiuo metu dirba Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijoje.

Chloe Williams

Žilvinas Ledas jau daugiau kaip 10 metų kuria žaidimus, yra vienas studijos „Tag of Joy“ įkūrėjų bei jos techninis vadovas. „Tag of Joy“ – nedidelė kompiuterinius žaidimus kurianti kompanija, kuri už savo darbus jau yra pelniusi įvairių apdovanojimų. Taip pat Žilvinas veda kompiuterinių žaidimų kūrimo kursą Vilniaus universitete bei aktyviai dalyvauja Lietuvos žaidimų kūrėjų bendruomenėje.

Chloe Williams

Vainius Volungevičius jau daugiau nei keturis metus dirba Lietuvos žaidimų industrijoje įvairiose studijose. Šiuo metu yra žaidimų dizaineris vaikams skirtų mobilių žaidimų studijoje Pepi Play.

Chloe Williams

Augustas Vachauzas yra Kauno studijos SneakyBox žaidimų dizaineris, šiuo metu daugiausia kuriantis ėjimų kovos mechanikas originialiam žaidimui. Kompiuteriniai ir stalo žaidimai Augustui visą gyvenimą buvo aktyvus hobis, įskaitant ir analizės, diskusijos ir kūrybos formas. Taip pat studijavo kelis kursus studijose (Multimedijos ir IT), kurie pastūmėjo bandyti realizuoti savo mažas idėjas žaidimų varikliuose. Sudėjus hobį ir įgytą kad ir nedidelį įgūdžių rinkinį atsirado noras tai daryti profesionaliai.

Chloe Williams

Šarūnas Ledas kuria žaidimus jau daugiau kaip 15 metų, o šiuo metu yra nepriklausomos žaidimų kūrimo studijos Tag of Joy bendraįkūrėjas ir vadovas. Kompanija nuolat ieško naujų būdų inovuoti žaidimų patirtis ir savo darbais jau yra pelniusi įvairiausių apdovanojimų. Šarūnas taip pat yra Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdyboje, su kuria siekia, kad bendraminčiai nuolat bendrautų, padėtų vieni kitiems ir judėtų sėkmės link.

SVEČIAI

PARTNERIAI

bit&Byte būrelių klausimai:

+370 678 84177

Vilnius Tech Park,

Antakalnio g. 17, Vilnius, Lietuva

VšĮ Kūrybinių technologijų akademija, 

pelno nesiekianti organizacija, įmonės kodas: 304099641

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
  • YouTube