.png)

MOKYTOJŲ FORUMAS
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių temos
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtas mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Organizatoriai:








Cezario šifras skaičiuoklėje
test
Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Cezario šifras skaičiuoklėje
test
Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Cezario šifras skaičiuoklėje
test
Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendr ąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
MOKYTOJŲ FORUMAS
Šios dirbtuvės skirtas mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
.png)

Dirbtuvių temos
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Organizatoriai:








Pranešėjai
Cezario šifras skaičiuoklėje
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.


Asimetrinis šifravimas su Python
<7 - 8 klasių IT mokytojams>
Tai kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu mokytojai kartu su „Vedlių” komanda tyrinės šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruos ir iššifruos sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su
micro:bit
<5 - 8 klasių mokytojams>
Smagumai su Pitonu "CoSpaces" ir kitose edukacinėse erdvėse
Tai praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Pitono programavimo kalbos "CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Pitono kodą, kuriant virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Pitono programavimo kalbos mokymo priemones.
<IT mokytojams>
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje

Cezario šifras skaičiuoklėje
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Alex Smith
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Drew Carlyle
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Jessica Davis
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial quote. Give your customers the stage to tell the world how great you are!

Reese Whitman
This is your Testimonial quote. Give your customers the stage to tell the world how great you are!

Max Johnson
This is your Testimonial quote. Give your customers the stage to tell the world how great you are!

Jessica Davis
This is your Testimonial quote. Give your customers the stage to tell the world how great you are!

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Alex Smith
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Drew Carlyle
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Jessica Davis
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.
Why Choose Us

Robert Rose
This is your Testimonial quote. Give your customers the stage to tell the world how great you are!

Reese Whitman
This is your Testimonial quote. Give your customers the stage to tell the world how great you are!

Max Johnson
This is your Testimonial quote. Give your customers the stage to tell the world how great you are!

Jessica Davis
This is your Testimonial quote. Give your customers the stage to tell the world how great you are!

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Robert Rose
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Alex Smith
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Drew Carlyle
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.

Jessica Davis
This is your Testimonial section paragraph. It’s a great place to tell users how much you value your customers and their feedback.
.png)

MOKYTOJŲ FORUMAS
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių temos
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtas mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Organizatoriai:







Praktinių dirbtuvių tema | Pranešėjai | 1-4 kl mokytojams | 5-8 kl mokytojams | 9-12 kl mokytojams |
---|---|---|---|---|
Pasaulio gyvūnai virtualioje realybėje | ||||
Skaitmeniniai įrankiai pamokoje. Praktinis mokytojų pasidalinimas | ||||
Verslumo mokymas pamokose. Praktinis mokytojos pasidalinimas | ||||
bit&Byte dirbtuvės su DI | ||||
EditAI: Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP | ||||
Smagumai su Pitonu "CoSpaces" ir kitose edukacinėse erdvėse | ||||
Smagumai su Pitonu "CoSpaces" ir kitose edukacinėse erdvėse | ||||
Kompiuterių tinklai | ||||
Asimetrinis šifravimas su Python | ||||
Cezario šifras skaičiuoklėje | ||||
bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su micro:bit | ||||
Skaitmeniniai įrankiai pradinėse klasėse: kūrybiniai sprendimai pamokose be mokinių kompiuterių ir "Bee-Bot" bitučių praktinė veikla. Praktinis mokytojos pasidalinimas | ||||
Saulės sistemos planetos su „Scratch“ |
12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas
Praktinių dirbtuvių tema | Pranešėjai | 1-4 kl mokytojams | 5-8 kl mokytojams | 9-12 kl mokytojams |
---|---|---|---|---|
Pasaulio gyvūnai virtualioje realybėje | ||||
Skaitmeniniai įrankiai pamokoje. Praktinis mokytojų pasidalinimas | ||||
Verslumo mokymas pamokose. Praktinis mokytojos pasidalinimas | ||||
bit&Byte dirbtuvės su DI | ||||
EditAI: Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP | ||||
Smagumai su Pitonu "CoSpaces" ir kitose edukacinėse erdvėse | ||||
Smagumai su Pitonu "CoSpaces" ir kitose edukacinėse erdvėse | ||||
Kompiuterių tinklai | ||||
Asimetrinis šifravimas su Python | ||||
Cezario šifras skaičiuoklėje | ||||
bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su micro:bit | ||||
Skaitmeniniai įrankiai pradinėse klasėse: kūrybiniai sprendimai pamokose be mokinių kompiuterių ir "Bee-Bot" bitučių praktinė veikla. Praktinis mokytojos pasidalinimas | ||||
Saulės sistemos planetos su „Scratch“ |












.png)

MOKYTOJŲ FORUMAS
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Forumo temos
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šis forumas skirtas mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Organizatoriai:







Praktinių dirbtuvių tema | Pranešėjai | 1-4 kl mokytojams | 5-8 kl mokytojams | 9-12 kl mokytojams |
---|---|---|---|---|
Pasaulio gyvūnai virtualioje realybėje | ||||
Skaitmeniniai įrankiai pamokoje. Praktinis mokytojų pasidalinimas | ||||
Verslumo mokymas pamokose. Praktinis mokytojos pasidalinimas | ||||
bit&Byte dirbtuvės su DI | ||||
EditAI: Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP | ||||
Smagumai su Pitonu "CoSpaces" ir kitose edukacinėse erdvėse | ||||
Smagumai su Pitonu "CoSpaces" ir kitose edukacinėse erdvėse | ||||
Kompiuterių tinklai | ||||
Asimetrinis šifravimas su Python | ||||
Cezario šifras skaičiuoklėje | ||||
bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su micro:bit | ||||
Skaitmeniniai įrankiai pradinėse klasėse: kūrybiniai sprendimai pamokose be mokinių kompiuterių ir "Bee-Bot" bitučių praktinė veikla. Praktinis mokytojos pasidalinimas | ||||
Saulės sistemos planetos su „Scratch“ |
.png)

MOKYTOJŲ FORUMAS
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Forumo temos
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šis forumas skirtas mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Organizatoriai:







.png)

MOKYTOJŲ FORUMAS
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Forumo temos
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šis forumas skirtas mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Organizatoriai:







Photos | Address | Bedrooms | Bathrooms | Agent |
---|---|---|---|---|
123 Fake Street | 3 | 2 | Reese Whitman | |
456 Made-Up Road | 2 | 1 | Jordan Parker | |
789 Fictional Ave | 4 | 2 | Alex Smith |



Photos | Address | Bedrooms | Bathrooms | Agent |
---|---|---|---|---|
123 Fake Street | 3 | 2 | Reese Whitman | |
456 Made-Up Road | 2 | 1 | Jordan Parker | |
789 Fictional Ave | 4 | 2 | Alex Smith |
Photos | Address | Bedrooms | Bathrooms | Agent |
---|---|---|---|---|
123 Fake Street | 3 | 2 | Reese Whitman | |
456 Made-Up Road | 2 | 1 | Jordan Parker | |
789 Fictional Ave | 4 | 2 | Alex Smith |
View Count | Excerpt | Time To Read | Featured | Slug | Cover Image | Plain Content | Comment Count | Published Date | Pinned | Cover Image Displayed | Title | Last Published Date | Like Count |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
194 | Skirtingų informacinių technologijų (IT) sektoriuje veikiančių įmonių darbuotojai sujungė savo jėgas ir renkasi mokyti! Jau 7-ąjį... | 3 | No | it-profesionalai-žiniomis-dalijasi-su-ateities-kūrėjais | Skirtingų informacinių technologijų (IT) sektoriuje veikiančių įmonių darbuotojai sujungė savo jėgas ir renkasi mokyti! Jau 7-ąjį kūrybinių technologijų užsiėmimų sezoną pradėjusi akademija „bit&Byte“ vienija daugiau kaip 60 mentorių, kurie šeštadieniais moko 7-14 metų amžiaus ateities kūrėjus. Kodėl IT profesionalai ir entuziastai laisvalaikiu renkasi žinias ne tik imti sau, bet ir perduoti augančiai kartai, atskleidžiama pranešime spaudai. Ateities įgūdžiai šiandien Pagal „Forbes" 2020m. analizę, remiantis „Glassdoor", perspektyviausiose profesijose dominuoja IT specialistai. Europoje, perspektyviausiomis profesijomis numatomos tos, kurios šiuo metu JAV yra geriausiai apmokamų profesijų sąraše (programinės įrangos inžinieriai ir kūrėjai, duomenų analitikai). Lietuvoje jau kuris laikas viena perspektyviausių darbo sričių taip pat yra įvardijamos informacinės technologijos. Keičiasi ekonomika, visuomenė, vyksta intensyvi technologijų plėtra ir nuotolinis darbas. Tad tiek tėvams, tiek vaikams yra naudinga suprasti, jog technologijos ir jų suvokimas bei tinkamas įgalinimas, tampa dideliu pliusu žvelgiant į ateitį. Nematoma žinių galia Verslo sektorius siekdamas įsitraukti į socialiai atsakingas veiklas, nevyriausybinėms organizacijoms teikia apčiuopiamą naudą finansais ar technika. Tačiau įrenginiai be suvokimo kaip jie turi būti įgalinti yra nieko verti. Nematoma, bet labai jaučiama, yra žinių galia! O kas kitas geriau paaiškins IT niuansus ir naudą, nei šios srities profesionalai. Kūrybinių technologijų akademijoje „bit&Byte“ savo žiniomis su vaikais dalijasi profesionalai iš gerai pasaulyje žinomų ir Lietuvoje savo filialus turinčių įmonių. Irena Poškienė „Programavimas ir jo apraiškos yra visur, kiekviename mūsų žingsnyje, – teigia jau penktus metus mentoriaujanti Irena Poškienė, programuotoja įmonėje „IBM Lietuva“. – Mano misija šeštadienio užsiėmimų metu parodyti, kad IT gali būti labai smagi, kūrybiška ir išlaisvinanti sritis ir profesija. Mentorystė man yra unikali galimybė prisiliesti prie ateities, prie jaunos kartos augimo ir įgūdžių formavimo. Jaučiu, kad atlieku kai ką prasmingo ir nepaprasto, prisiliečiu prie tvarios ir inovatyvios ateities.“ Vienas iš mentorių, el. komercijos marketingo automatizavimo platformą vystančios įmonės „Omnisend" vyresnysis programuotojas Sergej Voronov papildo: „Džiaugiuosi turėdamas progą dalintis savo įgytomis žiniomis ir patirtimi su vaikais, nes pats būdamas jų amžiaus galėjau tik pasvajoti apie tokias galimybes, kurias šiuo metu vaikams suteikia „bit&Byte” akademija.” Sergej Voronov Ne tik moko, bet ir mokosi Mažieji yra ypač imlūs informacijai, o augant technologijų apsuptyje tampa svarbu parodyti kaip jas prisijaukinti. „bit&Byte“ akademijos mentoriai vieningai teigia, kad mokosi ne tik vaikai, tačiau ir jie. Elektroninės prekybos klientų aptarnavimo centro vadove „MV GROUP" dirbanti Judita Malininaitė: „Per užsiėmimus su vaikais tampame kolegomis, kurie vienodai gali nežinoti atsakymų į užduodamus klausimus. Mes dirbame kartu ir mokomės vieni iš kitų. Aš – išplėčiau savo kantrybės, emocionalaus grįžtamojo ryšio ir kritikos priėmimo ribas. Vaikai išmoksta į užduotis pažiūrėti kūrybiškai, pristatyti savo idėjas, kompiuterinio raštingumo ir programavimo pagrindų. Tikiu, kad visa tai ateityje jiems padės tapti IT technologijų lyderiais arba taps rimtu pamatu savo svajonių karjeros kūrime.“ Judita Malininaitė Jei anksčiau, potencialaus darbuotojo labiausiai buvo vertinta profesinė patirtis, šiandien tai neretai nukeliauja į antrą planą. Vis labiau vertinamos darbdavių – asmeninės specialisto savybės. Minkštieji asmeniniai įgūdžiai, tokie kaip gebėjimas komunikuoti, matyti platesnį kontekstą bei mąstyti kūrybiškai ir neapsiriboti tik standartiniais problemų sprendimo būdais, gali būti ugdomos ir tobulinamos nuo mažens. „Noriu perduoti vaikams savo patirtį ir kartu augti, tobulėti, mokytis suprasti vaikų poreikius ir padėti jiems atskleisti savo kūrybiškumą bei autentiškumą, – siekius pamini mentorė Reda Rukienė, kurios veiklos sritis yra veiklos procesų tobulinimas, automatizavimas ir sisteminis integravimas įvairiose organizacijose. – Labai svarbu yra vaikams padėti ugdyti savo asmenines savybes ir surasti saviraiškos būdus integruojant kūrybines technologijas.“ Reda Rukienė Dalinantis galima daug ir įgyti! Auginkime ateities kūrėjus ne daiktais, o suvokimu ir žiniomis apie technologijų įgalinimą. | 0 | 18/11/2021 | No | Yes | IT profesionalai žiniomis dalijasi su ateities kūrėjais | 19/11/2021 | 4 | |
146 | Kovo 17-20 dienomis, šešiasdešimt 9-14m. amžiaus vaikų iš Lietuvos „bit&Byte” kūrybinių technologijų akademijos ir Pietų Korėjos... | 3 | No | lietuvos-ir-pietų-korėjos-vaikų-sukurti-technologiniai-sprendimai-klimato-kaitos-problemai | Kovo 17-20 dienomis, šešiasdešimt 9-14m. amžiaus vaikų iš Lietuvos „bit&Byte” kūrybinių technologijų akademijos ir Pietų Korėjos kūrybinių dirbtuvių „Rootpi“ susitiko nuotolinėje trimis kalbomis (anglų, lietuvių ir korėjiečių) vykusioje tarptautinėje stovykloje, kurioje pasitelkę dizaino mąstysenos principus (ang. design thinking ) pritaikė savo kūrybinius įgūdžius kurdami naujų technologijų prototipus, padėsiančius spręsti žmonijai svarbiausius klimato kaitos iššūkius. bit&Byte akademijoje 7-14m. vaikai iš visos Lietuvos visus mokslo metus mokosi ir dirba su kūrybinėmis technologijomis – programavimu, 3d modeliavimu, virtualia realybe, tinklapių ir mobiliųjų programų kūrimu bei daugybe kitų jauno žmogaus ateičiai reikalingų įrankių. Užsiėmimai vyksta mažose grupėse, kuriomis rūpinasi jų mentoriai – įvairūs technologijų pasaulio profesionalai ir entuziastai, norintys savo patirtį perduoti augančiai kartai. Kelis kartus per metus vykstančiose teminėse technologinės kūrybos stovyklose vaikai patiria ir išbando kaip jų technologiniai įgūdžiai pritaikomi įvairiose srityse – kosmose, gyvybės moksluose, fizikoje. „Šiose stovyklose dažnai sulaukiame užsienio lietuvių vaikų iš viso pasaulio, tačiau ši Lietuvos ir Pietų Korėjos stovykla buvo pirmasis bandymas organizuoti tarptautinę stovyklą, kurioje susitiktų skirtingų tautybių ir kultūrų vaikai, o užsiėmimai vyktų užsienio kalba.“, teigė Dovilė Dilienė, bit&Byte akademijos vadovė. „Džiaugiamės sėkmingai praėjusia programa, vaikų įsitraukimu, išradingumu kuriant pasaulį gelbėjančių technologijų prototipus ir drąsa tarptautinėje aplinkoje.“ Kiekvieną stovyklos dieną, sekdami dizaino mąstysenos metodus, vaikai susipažindavo su nauja tema – pirmą dieną vaikai tyrinėjo klimato kaitos problemas, antrą modeliavo jų pasirinktos problemos sprendimo būdus, trečią kūrė savo modelio prototipus naudodami įvairius technologinius įgūdžius, o paskutinę dieną pristatė savo prototipą visiems stovyklos dalyviams bei grupėse aptarė kiekvieno savo sprendimus. Dalyvių užduotys buvo susijusios su trimis didžiausią žalą aplinkai keliančiomis problemomis – energijos vartojimu, atliekų rūšiavimu ir perdirbimu bei mėsos ir pieno produktų vartojimu. Įvairių praktinių užduočių pagalba vaikai įvertino visas šias problemas savo namų aplinkoje ir nusprendė kuriai iš jų norėtų sukurti sprendimą. Praktinės dizaino mąstysenos užduotys vaikams padėjo suprasti kaip vystomos ir tyrinėjamos įvairios idėjos, o bendros diskusijos su mentoriais ir kitais stovyklos dalyviais leido ištobulinti savo sprendimus, įvertinant skirtingas galimybes bei sulaukiant įžvalgų apie sprendimų pritaikymą kitoje kultūroje. Vaikai savarankiškai galėjo pasirinkti technologinius įrankius savo prototipo išpildymui, pasitelkdami pagalbą ir patarimus iš savo mentorių. „Nors stovykla buvo susijusi su technologijomis, mūsų pagrindinis tikslas buvo atkreipti vaikų dėmesį į klimato kaitos situaciją, žmonių sukurtas priežastis ir supažindinti vaikus su įgūdžiais, kurie įgalintų juos imtis veiksmų padedančių spręsti šias problemas dabar ir ateityje. Akademijoje stengiamės mokiniams suteikti kuo daugiau komandinio darbo ir problemų sprendimo įgūdžių, taip ugdant jų savarankiškumą, pasitikėjimą. Ši stovykla suteikė ir puikią galimybę vaikams apsiprasti tarptautinėje darbo aplinkoje. Tokie įgūdžiai ir savybės dažnai vardijami svarbiausiais ateities profesionalų bruožais.“, sako Aurelija Žilionytė, bit&Byte mentorių vedlė. Šešiasdešimt stovykloje dalyvavusių vaikų buvo suskirstyti į šešias grupes po penkis lietuvius ir penkis korėjiečius. Dalis programos vyko visiems dalyviams esant kartu, tačiau didžiąją laiko dalį vaikai praleido savo dešimties moksleivių grupėse. Kiekviena jų turėjo po lietuvių ir korėjiečių mentorių, kurie prireikus galėjo paaiškinti užduotis ar padėti dalyviams jų gimtąja kalba. „Iš pradžių nežinojome kokio dydžio iššūkis bus šio amžiaus vaikams įsitraukti į stovyklą ir užduotis anglų kalba. Likome maloniai nustebinti matydami kaip lengvai vaikams sekasi ir kaip laisvai vieni su kitais geba megzti ryšius.“ dalinasi Dovilė Dilienė, bit&Byte akademijos vadovė.
Vaikų sukurti technologijų prototipai svyravo nuo labai praktiškai pritaikomų įrenginių kaip telefonų dėklų su saulės kolektoriais ir batų, generuojančių elektrą su kiekvienu žingsniu, iki didelių projektų kaip daugiabučių maisto atliekų kompostavimo sistemos ar povandeninių viešbučių, valančių vandenynus nuo atliekų.
„Rootpi“ ir „bit&Byte” atstovai džiaugiasi stovyklos pasisekimu ir sulauktais atsiliepimais iš vaikų bei jų tėvų. Abi akademijos žada tęsti bendradarbiavimą ir jau planuoja turinį naujai tarptautinei stovyklai bei tikisi panašaus pobūdžio stovyklas organizuoti kelis kartus per metus, galbūt įtraukiant ir daugiau akademijų bei vaikų iš kitų pasaulio šalių. | 0 | 09/03/2021 | No | Yes | Lietuvos ir Pietų Korėjos vaikų stovykla kūrė technologinius sprendimus klimato kaitos problemai | 17/03/2021 | 3 | |
360 | „Žinių ekonomikos forumo“ organizuotuose Inovatyviausių mokytojų apdovanojimuose bit&Byte pateko tarp TOP3 STEAM srities švietėjų. Sakome... | 1 | No | bit-byte-tarp-top3-neformaliojo-ugdymo-švietėjų-steam-srityje | „Žinių ekonomikos forumo“ organizuotuose Inovatyviausių mokytojų apdovanojimuose bit&Byte pateko tarp TOP3 STEAM srities švietėjų. Sakome AČIŪ visiems mentoriams, palaikytojams, rėmėjams, komandai, tėvams ir jauniesiems kūrėjams, kurie nenuilsta, tobulėja, tobulina ir skatina! Daugiau apie apdovanojimus: http://www.mokytojuapdovanojimai.lt/naujienos/skelbiame-siu-metu-inovatyviausius-mokytojus/ | 0 | 19/12/2018 | No | Yes | bit&Byte – tarp TOP3 neformaliojo ugdymo švietėjų STEAM srityje | 19/12/2018 | 2 | |
987 | Kūrybinių technologijų akademija „bit&Byte“, gavę 250 000 JAV dolerių „Google“ paramą, pradeda vykdyti naują pradinių klasių mokytojams... | 3 | No | bit-byte-palaikomi-google-pradeda-kūrybinių-technologijų-mentorystės-programą-mokytojams | Kūrybinių technologijų akademija „bit&Byte“, gavę 250 000 JAV dolerių „Google“ paramą, pradeda vykdyti naują pradinių klasių mokytojams skirtą mentorystės programą. Juo bus siekiama stiprinti pradinių klasių mokytojų pasitikėjimą , siekiant perprasti pasaulinius pokyčius, ir suteikti žinių, ugdant ateities technologijų kūrėjus. Mentorystės programaProjektas suteiks galimybę praktikuotis ir vystyti kūrybinius technologinius gebėjimus, padės kurti turinį, kuris vėliau bus pritaikomas pamokose. Projekto metu 1 000 Lietuvos pradinių klasių mokytojų kviečiami tapti rytojaus technologijų kūrėjų vedliais. „Technologijų vedliai“ – tai technologinės kūrybos mentorystės programa, skirta pradinių klasių mokytojams. Jos tikslas – stiprinti mokytojų pasitikėjimą savo gebėjimu suprasti globalius pokyčius ir vesti rytojaus technologijų kūrėjus, suteikti galimybę praktikuotis ir ugdyti įgūdžius, taip pat – suteikti turinį sėkmingam įgūdžių taikymui pamokose. Su norą dalyvauti išreiškusiais ir atrinktais pradinių klasių mokytojais dirbs mentoriai-technologijų profesionalai. Kūrybinių technologijų akademija „bit&Byte“, gavę 250 000 JAV dolerių „Google“ paramą, pradeda vykdyti kūrybinių technologijų mentorystės programą pradinių klasių mokytojams „Technologijų vedliai“. Programa bus siekiama stiprinti mokytojų pasitikėjimą technologinėmis žiniomis, padedant suprasti pasaulinius pokyčius ir suteikiant žinių apie ateities technologijų kūrėjų ugdymą. Mentorystės programa suteiks galimybę praktikuotis ir ugdyti kūrybinių technologijų gebėjimus, taip pat – suteiks turinį, kuris vėliau bus pritaikomas pamokose. Su mokytojais dirbs mentoriai-technologijų profesionalai. Programos metu kviečiami dalyvauti 1 000 mokytojų, kurie kviečiami registruotis adresu www.bitbyte.lt/vedliai . „XXI amžiuje technologinis raštingumas tampa ne tik vaikų, bet ir suaugusiųjų, dalyvaujančių mokymosi procese, pamatiniu dalyku. Informacijos ir pasirinkimų gausoje mokytojas tampa ne tik vertybių, bet ir ateities įgūdžių kompasu. Mentorystės programos „Technologijų vedliai“ tikslas – įgalinti mokytojus technologinį smalsumą paversti įrankiu nuolatiniam mokymuisi ir kibirkštimi kūrybai,“ – sako kūrybinių technologijų „bit&Byte“ akademijos vadovė Monika Katkutė-Gelžinė. „Google.org“ palaiko daugybę skirtingų ne pelno siekiančių organizacijų visame pasaulyje, kurios siūlo technologinius sprendimus visuomenės problemoms spręsti. Skaitmeninių įgūdžių ugdymas yra viena iš svarbiausių „Google“ sričių, todėl mes džiaugiamės, kad bendradarbiaudami su „bit&Byte“ galime prisidėti prie skaitmeninių technologijų diegimo mokinių socialinėje integracijoje. Įgiję naujų žinių, mokiniai turės daugiau galimybių savo profesiniame kelyje“, – pasakojo „Google.org“ EMEA regiono vyresnysis vadovas Stuartas Mclaughlinas. „Suteikti kuo daugiau skaitmeninių technologijų galimybių visiems – toks yra vienas iš „Google“ siekių Lietuvoje. Nuo pagalbos pasiekti informaciją ir įgyti naujų įgūdžių iki prisidėjimo prie verslo sektoriaus sukuriant naują svetainę ir pradedant prekiauti joje – mūsų tikslas įgalinti internetą būti naudingu visiems“, – teigia „Google“ Baltijos šalių vadovas Vytautas Kubilius. Europos ekonomika ir visuomenė patiria skaitmeninę transformaciją, kuri suteikia didžiules augimo, inovacijų ir darbo vietų kūrimo galimybes. Dėl šios skaitmeninės transformacijos, norint dirbti naujus darbus ar vystyti sėkmingus verslus, žmonėms tenka įgyti naujų įgūdžių. Prognozuojama, jog per ateinančius 10–15 m. darbo vietos bus dar labiau automatizuotos, atsiras 21 mln. naujų darbo vietų ir net 90 proc. visų siūlomų darbų reikalaus tam tikro lygio v skaitmeninių žinių. Europos komisijos duomenimis, net 44 proc. visų ES piliečių ir 37 proc. dirbančiųjų neturi pakankamų skaitmeninių įgūdžių. Nors IT specialistų paklausa auga, teigiama, kad iki 2020 m. daugiau kaip 500 000 IT darbo vietų gali būti neužpildytos, o net 4 iš 10 Europos bendrovių jau dabar susiduria su sunkumais ieškant darbuotojų. Remiantis 2018 m. „Skaitmeninės ekonomikos ir visuomenės indeksu“ (DESI), Lietuva lenkia ES vidurkį pagal visus indekso parametrus, išskyrus žmogiškąjį kapitalą. Lietuvių, turinčių bent jau pagrindinius skaitmeninius įgūdžius, procentas yra žemesnis už ES vidurkį. Greta bendradarbiavimo su „bit&Byte“, „Google“ internetinė mokymo platforma „Digital Garage“, pradėta prieš du metus, ir toliau bus prieinama ir nemokama visiems norintiesiems bei pasiekiama adresu https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage-lt . Platforma skirta tiems, kas nori padidinti savo įsidarbinimo galimybes ar pasiekti verslo tikslų, pritaikant skaitmeninius įgūdžius ir žinias. Vartotojai gali rinktis temas, kurias nori mokytis, arba baigti visą skaitmeninį kursą, kuris įvertinamas gaunant „Google“ ir „IAB Europe“ sertifikatą. Šiandien šį kursą Lietuvoje jau yra baigę daugiau kaip 6 tūkstančiai žmonių. MOKYTOJŲ REGISTRACIJA Į MENTORYSTĖS PROGRAMĄ ČIA: bitbyte.lt/vedliai | 0 | 21/11/2018 | No | Yes | ,,bit&Byte”, palaikomi „Google“, pradeda kūrybinių technologijų mentorystės programą mokytojams | 21/11/2018 | 0 | |
187 | Kūrybinių technologijų akademija „bit&Byte“ ruošiasi kelionėms po užsienio lietuvių bendruomenes su misija švęsti Lietuvos šimtmetį,... | 2 | No | paving-the-path-to-a-brighter-future | Kūrybinių technologijų akademija „bit&Byte“ ruošiasi kelionėms po užsienio lietuvių bendruomenes su misija švęsti Lietuvos šimtmetį, ugdant vaikų technologinį raštingumą.„Lankysimės užsienyje įsikūrusiose lietuvių bendruomenėse ir kartu su 7-14 metų vaikais atliksime Šimtmečio programavimo užduotis , kurios Lietuvoje subūrė jau virš 10 000 vaikų“, pasakojo bit&Byte vadovė Monika Katkutė-Gelžinė. Anot jos, technologinis raštingumas – savybė, kuri galėtų ir turėtų jungti lietuvius visame pasaulyje. „Lietuva yra pažangių technologijų šalis, turime tai švęsti ir ugdyti reikalingas savybes ateities kūrėjams visame pasaulyje“, komentavo ji. Anot Valstybės atkūrimo šimtmečio sekretoriato atstovo Mariaus Gursko, šie renginiai – laisvės ir technologijų šventė. „Džiugu matyti šio projekto ir jo renginių sėkmę Lietuvoje ir norisi ją skleisti užsienyje įsikūrusiose mūsų bendruomenėse. Tai vienas iš geriausių Šimtmečio iniciatyvų konkurso projektų, kuriam dalinį finansavimą skyrė Vyriausybės kanceliarija. Šis projektas leidžia Lietuvos ateities herojams susipažinti su modernios Lietuvos istorija, pasitelkiant modernias technologijas“, - kalbėjo jis. Susitiksime Niujorke, Čikagoje, Hamburge, Stokholme ir Osle Susitikimai su užsienio bendruomenėmis vyks spalio 21-lapkričio 3 dienomis Niujorke, Čikagoje, Osle, Hamburge ir Stokholme. „Kviečiame lietuvius savo 7-14 metų vaikus atvesti į susitikimus ir padėti jiems įsijausti į Lietuvos istoriją, prisiminti mūsų herojus ir ugdyti technologinį raštingumą bei kūrybingumą“, kalbėjo M. Katkutė-Gelžinė. Šimtmečio programavimo valandos metu, S. Dariui ir S. Girėnui padedama sėkmingai perskristi Atlantą, Rūtai Meilutytei pagerinti savo Olimpinį rekordą ar Liudui Mažyliui greičiau rasti Lietuvos Nepriklausomybės akto originalą archyvuose. „Kartu su iliustratore Aiste Papartyte ir visa kūrybinių technologijų akademijos „bit&Byte” komanda patys kūrėme programavimo užduotis vaikams“, – pasakoja M. Katkutė-Gelžinė. Renginių metų vaikams talkins mentoriai iš technologijų kompanijų – dalis jų atvyks iš Lietuvos. „Džiaugiamės užsienyje įsikūrusių lietuvių bendruomenių svetingumu ir entuziazmu – žmonės noriai registruojasi, tikimės suburti virš 500 dalyvių. Manome, kad tai bus ne tik smagus, bet ir visus mus apjungiantis renginys“, kalbėjo M. Katkutė-Gelžinė. Renginiai bus NEMOKAMI, būtina registracija. Būtina turėti nuosavą kompiuterį ar planšetę. Užduotys paruoštos lietuvių ir anglų kalbomis. 🇸🇪 STOKHOLMAS: Spalio 21 d. 10:00 val, Stokhomo lituanistinėje mokykloje “Saulė" (ABF Sveavägen 41, 4 aukštas). Registracija: https://bit.ly/2DJ7HrH 🇩🇪 HAMBURGAS: Spalio 21 d. 11:30val, Die Diele ofisas (Borselstr. 7, 22765 HH). Registracija: https://bit.ly/2NmmCYp 🇺🇸 NIUJORKAS: spalio 27 d., 10:30-11:30 AM ir 12:00-1:00 PM, Niujorko Maironio mokykloje (10 Withers St, Brooklyn, NY, 11211) Registracija: https://bit.ly/2C6Ueax 🇺🇸 ČIKAGA: Lapkričio 3 d. 13:30-14:30 ir 15:00-16:00 val, Pasaulio lietuvių centre, Lietuvių Fondo salėje (14911 127th Street, Lemont IL 60439) Registracija: https://bit.ly/2xR7Bc3 🇳🇴 OSLAS: informacija ruošiama. Daugiau informacijos: https://www.facebook.com/events/451742565334263/ | 0 | 17/10/2018 | No | Yes | Švęsime Šimtmetį, ugdant technologinį raštingumą 🇱🇹 | 30/10/2018 | 0 | |
78 | Liepos 9–13 ir liepos 16–20 dienomis Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centre (VU GMC) vyks kūrybinių technologijų akademijos vaikams... | 2 | No | beyond-bucks-10-ways-to-make-a-difference | Liepos 9–13 ir liepos 16–20 dienomis Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centre (VU GMC) vyks kūrybinių technologijų akademijos vaikams „bit&Byte“ organizuojama 5 pojūčių stovykla. Pasak akademijos steigėjos Monikos Katkutės-Gelžinės, „bit&Byte“ siekia užauginti rytojaus kartą, puikiai besijaučiančią technologijų industrijoje ir žinančią, kas jiems sekasi geriausiai, gebančią žaisti ir jungti įvairiausias technologijas tam, kad galėtų įgyvendinti savas idėjas ir kurti kokybiškus ateities produktus ar paslaugas. „Vaikai itin pasikliauja technologijomis ir drąsiai įsisisavina naujoves, tačiau retai kritiškai mąsto apie technologijų pritaikymą, etines, moralines ar įgyvendinimo problemas. Jie dar tik pradeda suvokti, kaip veikia gyvybė, koks sudėtingas ir paslaptingas yra žmogaus organizmas. Pasitelkdami penkis ryškiausius žmogaus pojūčius – klausą, regą, skonį, lytėjimą ir uoslę – nagrinėsime, kur baigiasi gyvybė ir prasideda technologijos, jos susikerta, ar susilieja ir kiek įstabių dalykų pasitelkdamas technologijas gali nuveikti žmogus“, – sako M. Katkutė-Gelžienė. Stovyklos metu bus aptarta žmogaus sensorika ir kūno signalai, vaikai bus supažindinami su molekuline biologija, augins individualias bakterijų kolonijas, taip pat išbandys įvairias maisto apdorojimo ir kvapo technologijas, daug dėmesio bus skiriama dirbtinio intelekto suvokimui. VU GMC vadovas dr. Gintaras Valinčius džiaugėsi, kad stovykla ne tik vyks centro patalpose – prie jos prisidės ir VU mokslininkės – doc. Ramunė Grikšienė ir Jelena Jachno. „Gyvybės mokslai yra vieni perspektyviausių šiandienos mokslų sričių. Kaip yra sakęs Billas Gates’as, būtent šie mokslai darys didžiausią įtaką žmonijai artimiausiais dešimtmečiais, gal ir šimtmečiais, todėl siekiame, kad vaikai jau nuo mažumės „prisiliestų“ prie gyvybės mokslų, suvoktų jų perspektyvą. Džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su kūrybinių technologijų akademija „bit&Byte“ ir taip prisidėti prie jaunosios kartos ugdymo, sudominimo gyvybės mokslais. Tai viena mūsų centro misijų. VU Gyvybės mokslų centras visuomet palaikys tokias ir panašias iniciatyvas“, – sakė GMC direktorius. Ateityje planuojama plėsti „bit&Byte“ akademijos ir Vilniaus universiteto bendradarbiavimą. Pasak M. Katkutės-Gelžienės, technologinei kūrybai itin svarbus tarpdiscipliniškumas, tad ateityje tikimasi išplėsti bendras veiklas, į jas įtraukiant didesnę dalį VU bendruomenės ir vykdant įvairius tarpdisciplininius projektus. | 0 | 17/10/2018 | No | Yes | bit&Byte pradeda bendradarbiavimą su Vilniaus universitetu
| 30/10/2018 | 0 | |
76 | Technologinis raštingumas yra ne konfliktas, o būdas kalbėtis ir kurti. Tai stipiriausia motyvacija stiprinti bit&Byte bendruomenę!... | 1 | No | finding-support-and-help-how-your-community-can-make-a-difference | Technologinis raštingumas yra ne konfliktas, o būdas kalbėtis ir kurti. Tai stipiriausia motyvacija stiprinti bit&Byte bendruomenę!
Augindami rytojaus kūrėjus esame atsakingi už tai, kad stiprėtų pasitikėjimas ŽMOGAUS gebėjimais ir galimybės kurti technologijas, o ne technologijoms, kad tuos gebėjimus įgalinti.
"Kūrybiškumas yra pasitikėjimas iš anksto" - tvirtas ir futuristiškas Monika Katkute pokalbis šviežiausiame N WIND numeryje:
https://issuu.com/n_wind/docs/nwind14_trust_june_sept
Dėkojame Šiaurės ministrų tarybos biuras Lietuvoje už svarbias temas, apjungiančias mūsų Šiaurę. | 0 | 17/10/2018 | No | Yes | Pasitikėjimas ir technologijos
| 30/10/2018 | 0 |
.png)
.png)

