top of page
Group 1317 (1).png
IMG_2810.JPG

<eduTech/dirbtuvės>

Vedliai-logotipas-RGB-01.png

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje 

Dirbtuvių temos

Renginio data — Balandžio 30 d.

Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!

Bus išduodami pažymėjimai.

1599px-KTU__Santakos__slėnis 1.png

Organizatoriai:

2a0e9e_6590b9b3b3724bcfa1d80cd940e13422~mv2 1.png
if_lt_baltas.png
Frame 1321317475_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Dizainas be pavadinimo_edited.png
Frame 1321317477_edited_edited.jpg
Frame 1321317478_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg

2025 04 30

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava

13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00-14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

Screenshot 2025-03-17 114002.png
Dizainas be pavadinimo (5).png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo (9).png
Vedliai-logotipas-RGB-01.png
2a0e9e_6590b9b3b3724bcfa1d80cd940e13422~mv2 1.png
Frame 1321317475_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317477_edited_edited.jpg
Group 1317 (1).png
IMG_2810.JPG
Frame 1321317478_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg

<eduTech/dirbtuvės>

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje 

Dirbtuvių programa

Renginio data — Balandžio 30 d.

Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!

Bus išduodami pažymėjimai.

1599px-KTU__Santakos__slėnis 1.png
Screenshot 2025-03-17 114002.png

Organizatoriai ir partneriai:

if_lt_baltas.png
Dizainas be pavadinimo_edited.png

2025 04 30

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai

13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00- 14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

Dizainas be pavadinimo (5).png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo (9).png
Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Cezario šifras skaičiuoklėje

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.

<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Tomas Blažauskas (1).jpg

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis

<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>

Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.

<IT mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Karolis Tarutis.jpg

Kompiuterių tinklai

<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>

Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.

<IT mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Algita Šablinskienė.jpg

Verslumas ir technologijos

<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>

Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Asimetrinis šifravimas su Python

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.

<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas >

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Mantas Gulbinas.jpg

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės

<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>

Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Gerda_Bilazaraitė_portretas.jpg

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas

<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>

Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Pranešėjai

Screenshot_2025-04-15_at_17.34_edited.png
Indeform baltas.png
Group 1317 (1).png
IMG_2810.JPG

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje

Dirbtuvių programa

Renginio data — Balandžio 30 d.

Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!

Bus išduodami pažymėjimai.

1599px-KTU__Santakos__slėnis 1.png

Organizatoriai ir partneriai:

2a0e9e_6590b9b3b3724bcfa1d80cd940e13422~mv2 1.png
Frame 1321317475_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317476_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317477_edited_edited.jpg
Frame 1321317478_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
IMG_2810.JPG

eduTech/dirbtuvės/2025 04 30

Vedliai-logotipas-RGB-01.png
Screenshot 2025-03-17 114002.png
Dizainas be pavadinimo_edited.png
Dizainas be pavadinimo (5).png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo (9).png

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai


13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00- 14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

Pranešėjai

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Asimetrinis šifravimas su Python

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.

<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas >

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Mantas Gulbinas.jpg

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės

<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>

Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Gerda_Bilazaraitė_portretas.jpg

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas

<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>

Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Cezario šifras skaičiuoklėje

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.

<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Tomas Blažauskas (1).jpg

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis

<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>

Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.

<IT mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Karolis Tarutis.jpg

Kompiuterių tinklai

<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>

Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.

<IT mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Algita Šablinskienė.jpg

Verslumas ir technologijos

<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>

Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.

<5 - 12 klasių mokytojams>

if_lt_baltas.png
Screenshot_2025-04-15_at_17_edited.png
Indeform baltas.png

2025 04 30

Group 1317 (1).png
IMG_2810.JPG

<eduTech/dirbtuvės>

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje

Dirbtuvių programa

Renginio data — Balandžio 30 d.

Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!

Bus išduodami pažymėjimai.

1599px-KTU__Santakos__slėnis 1.png

Organizatoriai ir partneriai:

2a0e9e_6590b9b3b3724bcfa1d80cd940e13422~mv2 1.png
if_lt_baltas.png
Frame 1321317475_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317476_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317477_edited_edited.jpg
Frame 1321317478_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg

2025 04 30

Vedliai-logotipas-RGB-01.png
Screenshot 2025-03-17 114002.png
Dizainas be pavadinimo_edited.png
Dizainas be pavadinimo (5).png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo (9).png

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava,  edukacinių institucijų stendai

13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00- 14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

PRANEŠĖJAI

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Asimetrinis šifravimas su Python

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.

<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Mantas Gulbinas.jpg

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės

<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>

Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.

<1-12 klasių mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Gerda_Bilazaraitė_portretas.jpg

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas

<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>

Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Cezario šifras skaičiuoklėje

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.

<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Tomas Blažauskas.jpg

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis

<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>

Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.

<IT mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Karolis Tarutis.jpg

Kompiuterių tinklai

<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>

Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.

<IT mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Algita Šablinskienė.jpg

Verslumas ir technologijos

<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>

Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Screenshot_2025-04-15_at_17_edited.png
Indeform baltas.png
Group 1317 (1).png
IMG_2810.JPG

<eduTech/dirbtuvės>

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje

Dirbtuvių programa

Renginio data — Balandžio 30 d.

Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!

Bus išduodami pažymėjimai.

1599px-KTU__Santakos__slėnis 1.png

Organizatoriai ir partneriai:

2a0e9e_6590b9b3b3724bcfa1d80cd940e13422~mv2 1.png
if_lt_baltas.png
Frame 1321317475_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317476_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317477_edited_edited.jpg
Frame 1321317478_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg

2025 04 30

Vedliai-logotipas-RGB-01.png
Screenshot 2025-03-17 114002.png
Dizainas be pavadinimo_edited.png
Dizainas be pavadinimo (5).png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo (9).png

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai

13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00- 14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Asimetrinis šifravimas su Python

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.

<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Mantas Gulbinas.jpg

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės

<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>

Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Gerda_Bilazaraitė_portretas.jpg

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas

<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>

Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.

<5 - 12 klasių mokytojams>

PRANEŠĖJAI:

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Cezario šifras skaičiuoklėje

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.

<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Tomas Blažauskas.jpg

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis

<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>

Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.

<IT mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Karolis Tarutis.jpg

Kompiuterių tinklai

<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>

Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.

<IT mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Algita Šablinskienė.jpg

Verslumas ir technologijos

<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>

Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Screenshot_2025-04-15_at_17_edited.png
Indeform baltas.png
Group 1317 (1).png
IMG_2810.JPG

<eduTech/dirbtuvės>

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje

Dirbtuvių temos

Renginio data — Balandžio 30 d.

Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

1599px-KTU__Santakos__slėnis 1.png

Organizatoriai:

2a0e9e_6590b9b3b3724bcfa1d80cd940e13422~mv2 1.png
if_lt_baltas.png
Frame 1321317475_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317476_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317477_edited_edited.jpg
Frame 1321317478_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg

2025 04 30

Vedliai-logotipas-RGB-01.png
Screenshot 2025-03-17 114002.png
Dizainas be pavadinimo_edited.png
Dizainas be pavadinimo (5).png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo (9).png

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava

13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00-14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

Group 1317 (1).png
IMG_2810.JPG

<eduTech/dirbtuvės>

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje

Dirbtuvių programa

Renginio data — Balandžio 30 d.

Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Adresas: KTU ,,Santakos" slėnis, K.Baršausko g. 59, Kaunas.

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!

Bus išduodami pažymėjimai.

1599px-KTU__Santakos__slėnis 1.png

Organizatoriai ir partneriai:

2a0e9e_6590b9b3b3724bcfa1d80cd940e13422~mv2 1.png
if_lt_baltas.png
Frame 1321317475_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317476_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317477_edited_edited.jpg
Frame 1321317478_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg

2025 04 30

Vedliai-logotipas-RGB-01.png
Screenshot 2025-03-17 114002.png
Dizainas be pavadinimo_edited.png
Dizainas be pavadinimo (5).png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo (9).png

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava,  edukacinių institucijų stendai

13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00- 14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

PRANEŠĖJAI:

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Cezario šifras skaičiuoklėje

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.

<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Tomas Blažauskas.jpg

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis

<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>

Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.

<IT mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Karolis Tarutis.jpg

Kompiuterių tinklai

<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>

Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Algita Šablinskienė.jpg

Verslumas ir technologijos

<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>

Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Asimetrinis šifravimas su Python

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.

<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Mantas Gulbinas.jpg

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės

<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>

Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Gerda_Bilazaraitė_portretas.jpg

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas

<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>

Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Screenshot_2025-04-15_at_17_edited.png
Indeform baltas.png
Group 1317 (1).png
IMG_2810.JPG

<eduTech/dirbtuvės>

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje

Dirbtuvių programa

Renginio data — Balandžio 30 d.

Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!

Bus išduodami pažymėjimai.

1599px-KTU__Santakos__slėnis 1.png

Organizatoriai ir partneriai:

2a0e9e_6590b9b3b3724bcfa1d80cd940e13422~mv2 1.png
if_lt_baltas.png
Frame 1321317475_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317476_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg
Frame 1321317477_edited_edited.jpg
Frame 1321317478_edited_edited_edited_edited_edited_edited.jpg

2025 04 30

Screenshot 2025-03-17 114002.png
Vedliai-logotipas-RGB-01.png
Dizainas be pavadinimo_edited.png
Dizainas be pavadinimo (5).png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo (9).png

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava,  edukacinių institucijų stendai

13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00- 14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Cezario šifras skaičiuoklėje

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.

<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Tomas Blažauskas.jpg

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis

<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>

Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.

<IT mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Karolis Tarutis.jpg

Kompiuterių tinklai

<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>

Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.

<IT mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Algita Šablinskienė.jpg

Verslumas ir technologijos

<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>

Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.

<5 - 12 klasių mokytojams>

PRANEŠĖJAI:

Zigmantas Račkauskas_Vedliai.png

Asimetrinis šifravimas su Python

<Vedliai>

Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.

<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Augustina Palionytė_Vedliai.jpg

Saulės sistemos planetos su „Scratch“

<Vedliai>

Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Eduardas Žemeckis.jpg

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit" 

<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>

Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.

<5 - 8 klasių mokytojams>

Aurimas Būta.jpg

bit&Byte dirbtuvės su DI

<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>

Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Rasa Pivorytė.jpg

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos

<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>

Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.

<1 - 4 klasių mokytojams>

Mantas Gulbinas.jpg

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės

<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>

Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Kristina_Jonkuvienė_EditAI.jpeg

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP

<EditAI komanda>

Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.

<1 - 12 klasių mokytojams>

Gerda_Bilazaraitė_portretas.jpg

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas

<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>

Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.

<5 - 12 klasių mokytojams>

Partneriai:

Screenshot_2025-04-15_at_17_edited.png
Indeform baltas.png

Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!

Bus išduodami pažymėjimai.

12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava,  edukacinių institucijų stendai

13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)

14:00- 14:30 Kava ir stendai

14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)

15:30-16:00 Uždarymas

Dizainas be pavadinimo (7).png
Dizainas be pavadinimo_edited.png
Dizainas be pavadinimo (6).png
Dizainas be pavadinimo (9).png

Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.

Adresas: KTU ,,Santakos" slėnis, K.Baršausko g. 59, Kaunas.

bottom of page