.png)

<eduTech/dirbtuvės>

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių temos
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!
Bus išduodami pažymėjimai.

Organizatoriai:







2025 04 30
12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00-14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas











.png)


<eduTech/dirbtuvės>
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių programa
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!
Bus išduodami pažymėjimai.


Organizatoriai ir partneriai:


2025 04 30
12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas






Cezario šifras skaičiuoklėje
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>
.jpg)
Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis
<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>
Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.
<IT mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

Kompiuterių tinklai
<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>
Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.
<IT mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Verslumas ir technologijos
<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>
Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.
<5 - 12 klasių mokytojams>

Asimetrinis šifravimas su Python
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.
<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas >
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės
<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>
Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas
<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>
Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.
<5 - 12 klasių mokytojams>
Pranešėjai


.png)

Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių programa
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!
Bus išduodami pažymėjimai.

Organizatoriai ir partneriai:






eduTech/dirbtuvės/2025 04 30








12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas
Pranešėjai

Asimetrinis šifravimas su Python
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.
<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas >
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės
<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>
Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas
<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>
Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.
<5 - 12 klasių mokytojams>

Cezario šifras skaičiuoklėje
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>
.jpg)
Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis
<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>
Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.
<IT mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

Kompiuterių tinklai
<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>
Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.
<IT mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Verslumas ir technologijos
<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>
Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.
<5 - 12 klasių mokytojams>




2025 04 30
.png)

<eduTech/dirbtuvės>
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių programa
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!
Bus išduodami pažymėjimai.

Organizatoriai ir partneriai:






2025 04 30









12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas
PRANEŠĖJAI

Asimetrinis šifravimas su Python
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės
<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>
Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.
<1-12 klasių mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas
<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>
Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.
<5 - 12 klasių mokytojams>

Cezario šifras skaičiuoklėje
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis
<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>
Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.
<IT mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

Kompiuterių tinklai
<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>
Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.
<IT mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Verslumas ir technologijos
<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>
Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.
<5 - 12 klasių mokytojams>


.png)

<eduTech/dirbtuvės>
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių programa
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų forumas vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!
Bus išduodami pažymėjimai.

Organizatoriai ir partneriai:






2025 04 30









12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas

Asimetrinis šifravimas su Python
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.
<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės
<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>
Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas
<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>
Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.
<5 - 12 klasių mokytojams>
PRANEŠĖJAI:

Cezario šifras skaičiuoklėje
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis
<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>
Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.
<IT mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

Kompiuterių tinklai
<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>
Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.
<IT mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Verslumas ir technologijos
<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>
Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.
<5 - 12 klasių mokytojams>


.png)

<eduTech/dirbtuvės>
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių temos
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.

Organizatoriai:






2025 04 30










12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00-14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas
.png)

<eduTech/dirbtuvės>
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių programa
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Adresas: KTU ,,Santakos" slėnis, K.Baršausko g. 59, Kaunas.
Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!
Bus išduodami pažymėjimai.

Organizatoriai ir partneriai:






2025 04 30










12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas
PRANEŠĖJAI:

Cezario šifras skaičiuoklėje
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis
<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>
Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.
<IT mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

Kompiuterių tinklai
<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>
Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Verslumas ir technologijos
<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>
Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.
<5 - 12 klasių mokytojams>

Asimetrinis šifravimas su Python
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.
<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės
<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>
Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas
<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>
Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.
<5 - 12 klasių mokytojams>


.png)

<eduTech/dirbtuvės>
Kūrybiškas mokymas skaitmeniniame amžiuje
Dirbtuvių programa
Renginio data — Balandžio 30 d.
Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!
Bus išduodami pažymėjimai.

Organizatoriai ir partneriai:






2025 04 30









12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas

Cezario šifras skaičiuoklėje
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant skaičiuoklės dokumentą bei Cezario šifrą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 7-8 klasių informatikos mokytojams.
<7 - 8 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

Smagumai su Python, „CoSpaces" ir kitomis edukacinėmis erdvėmis
<Tomas Blažauskas,
KTU Informatikos fakulteto dėstytojas>
Praktinis užsiėmimas informatikos mokytojams ir edukatoriams, kaip mokyti Python programavimo kalbos „CoSpaces" aplinkoje. Kartu rašysite Python kodą ir kursite virtualų trimatį žaidimą su kintamaisiais ir įvairiomis programavimo komandomis. Dėstytojas pristatys ir kitas Python programavimo kalbos mokymo priemones.
<IT mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

Kompiuterių tinklai
<Karolis Tarutis, KTU Informatikos fakulteto naujosios kartos dėstytojų ugdymo programos dalyvis, magistro pirmo kurso studentas>
Praktinis užsiėmimas KTU Informatikos fakulteto kompiuterių klasėje su „Cisco Packet Tracer" programa, siekiant supažindinti su kompiuterių tinklų procesais, sąvokomis, skaičiavimais. Praktinis užsiėmimas skirtas vyresnių klasių informatikos mokytojams.
<IT mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Verslumas ir technologijos
<Algita Šablinskienė, KTU inžinerijos licėjaus informatikos ir verslumo mokytoja metodininkė, Lietuva Junior Achievement ambasadorė>
Dirbtuvėse mokytoja dalinsis praktiniais pavyzdžiais, kaip naudojant „Lietuvos Junior Achievement" ir „Vedlių" paruoštą turinį, mokiniai ne tik įgyja verslumo ir technologinių įgūdžių, bet ir kuria novatoriškus, konkurencingus verslo modelius dar mokyklos suole. Sužinosite, kaip šios programos padeda mokytojams integruoti tarpdalykinį mokymą, įtraukti mokinius į kūrybiškus projektus bei ugdyti ateities kompetencijas.
<5 - 12 klasių mokytojams>
PRANEŠĖJAI:

Asimetrinis šifravimas su Python
<Vedliai>
Kibernetinio saugumo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda tyrinėsite šifravimo temą ir naudojant Python programavimo kalbą ir viešojo bei privataus raktų porą, šifruosite ir iššifruosite sugalvotas žinutes. Užduotis parengta pagal atnaujintą informatikos bendrąją programą ir yra skirta 9-10 klasių informatikos mokytojams.
<9 - 10 klasių IT mokytojams>

Saulės sistemos planetos su „Scratch“
<Vedliai>
Vizualaus programavimo užsiėmimas, kurio metu kartu su „Vedlių” komanda, naudojant „Scratch” įrankį ir įvykių komandas, programuosite ir susipažinsite su Saulės sistemos planetomis. Užsiėmimas skirtas pradinių klasių mokytojams, kurie moko informatikos ir ją integruoja skirtinguose mokomosiuose dalykuose arba informatikos mokytojams, kurie dėsto pradinėse klasėse.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte elektronikos ir programavimo dirbtuvės su „micro:bit"
<Eduardas Žemeckis,
bit&Byte mentorius>
Praktinis užsiėmimas įvairių sričių mokytojams, kurie norėtų panaudoti mikrokompiuterius micro:bit pamokose ir STEAM veiklose. Kartu kursite projektą, kurio pagalba susipažinsite su micro:bit galimybėmis ir apribojimais. Užsiėmime dalyvavę mokytojai išsineš papildomą mokomąją medžiagą ir priemones (micro:bit nepridedamas), skirtas savarankiškam STEAM užduoties atlikimui.
<5 - 8 klasių mokytojams>

bit&Byte dirbtuvės su DI
<Aurimas Būta,
bit&Byte mentorius, KTU Informatikos fakulteto Dirbtinio intelekto studijų programos alumnas>
Praktinis dirbtinio intelekto (DI) pradžiamokslis mokytojams, kurie dar neturi patirties šioje srityje. Užsiėmimo metu bus apžvelgiami DI veikimo principai iš teorinės perspektyvos ir galėsite praktiškai išbandyti DI modelių mokymą, naudojant „Teachable Machine“ („Google") įrankį. Apmokysite vaizdinio ir garsinio atpažinimo modelius, susipažinsite su jų taikymo galimybėmis bei sužinosite, kaip šias technologijas integruoti į mokymo procesą.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Mokytojams skirtų skaitmeninių priemonių taikymas ugdant vaikų žmogiškąsias galias pamokose: gerosios mokytojų praktikos
<Rasa Pivorytė VDU klasikinio ugdymo mokyklos mokytoja ekspertė ir Lina Daukutienė, VDU klasikinio ugdymo mokyklos pradinių klasių mokytoja metodininkė>
Užsiėmime mokytojos pasidalins asmenine patirtimi, kaip tikslingai integruoti skaitmeninius įrankius (pvz. „ChatGPT", „Crosswordlabs", „Wordsearchlabs", „Myfreebingocards" ir kt.) pamokose, kartu išlaikant erdvę mokinio savarankiškumui, bendravimui ir refleksijai. Būsite pakviesti diskusijai apie tai, kur baigiasi technologijų nauda ir prasideda būtinybė saugoti žmogiškąsias vertybines ribas.
<1 - 4 klasių mokytojams>

bit&Byte interneto saugumo dirbtuvės
<Mantas Gulbinas, bit&Byte mentorius>
Kaip kalbėti apie interneto saugumą mokiniams įdomiai ir suprantamai? Šiame interaktyviame užsiėmime aptarsite, kaip saugiai naudotis kompiuteriais, telefonais ir kokį vaidmenį čia atlieka dirbtinis intelektas. Mentorius pasidalins patarimais, idėjomis ir veiklomis, kurios padės mokytojams įtraukti mokinius bei kalbėtis apie saugų elgesį internete tiek pamokose, tiek su tėvais.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Pasirengimas pamokai ir jos pritaikymas SUP
<EditAI komanda>
Praktinis „EditAI" platformos naudojimo užsiėmimas, kurio metu turėsite galimybę pasiruošti vieno dalyko pamokai arba integruoto turinio kūrimui, apjungiant kelis dalykus ar temas. O taip pat išmoksite, kaip ją pritaikyti specialiųjų ugdymo poreikių turintiems vaikams.
<1 - 12 klasių mokytojams>

Interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai pamokose: „ArcGIS StoryMaps" panaudojimas
<Gerda Bilazaraitė, Kauno J. Dobkevičiaus progimnazijos geografijos mokytoja>
Šiame užsiėmime aptarsite „ArcGIS StoryMaps" galimybes ugdymo procese. Bus pristatyta, kaip interaktyvūs žemėlapiai ir pasakojimai gali padėti mokiniams lengviau suprasti sudėtingas temas, analizuoti erdvinius duomenis ir kurti savo projektus. Bus pateikti praktiniai pavyzdžiai, kaip šį įrankį galima taikyti geografijos, istorijos ir kitose pamokose, skatinti mokinių kritinį mąstymą ir kūrybiškumą.
<5 - 12 klasių mokytojams>
Partneriai:


Šios dirbtuvės skirtos mokytojams, norintiems išmokti efektyviai naudoti technologijas mokyme, įkvėpti mokinius kūrybiniam mąstymui ir praktiškai pritaikyti inovatyvius metodus ugdymo procese.
Dalyvavimas nemokamas, bet vietų skaičius ribotas!
Bus išduodami pažymėjimai.
12:00-13:00 Registracija ir pasitikimo kava, edukacinių institucijų stendai
13:00-14:00 Dirbtuvės (I sesija)
14:00- 14:30 Kava ir stendai
14:30-15:30 Dirbtuvės (II sesija)
15:30-16:00 Uždarymas




Mokytojų dirbtuvės vyks Kaune, KTU „Santakos” slėnyje - mokslo, studijų ir verslo centre.
Adresas: KTU ,,Santakos" slėnis, K.Baršausko g. 59, Kaunas.