Vaikų programos
Kūrybinių technologijų užsiėmimai
7-14 metų rytojaus kūrėjams!
Kūrybingi technologai auga kartu su bit&Byte!
Kviečiame 7-14 metų vaikus SUPRASTI ir KURTI, veikti aplinkoje, kurioje drąsu eksperimentuoti ir improvizuoti bei ugdyti PASITIKĖJIMĄ – tiek savo įgūdžiais, tiek technologijomis.
Kada?
- Kiekvieną šeštadienį (36 šeštadieniai per metus)
- Vieno užsiėmimo trukmė: 1 val 30 min.
Kiek?
- 70€/mėn (galima pritaikyti NVŠ nuolaidą -25€)
Ką turėti?
- Kompiuterį su pelyte
- Rekomenduojame Google Chrome naršyklę
Formatas ir kur?
- VILNIUS, Saulėtekio al. 17
- VILNIUS, Kauno g. 34
- KAUNAS, A. Juozapavičiaus pr. 11D
- KLAIPĖDA, V. Berbomo g. 10
- ONLINE
Užsiėmimų lygiai
Pirmas lygis
Susipažinimas su programavimo, virtualios realybės bei 3D modeliavimo konceptais.
Įgūdžiai
- Skaitmeninis saugumas
- Programavimo logika ir sąvokos
- Erdvinis mąstymas ir 3D pagrindai
- Žaidimų kūrimo pagrindai
- Technologijų pažinimas (mikrokontroleriai, sąveika)
Antras lygis
Gilinimasis į dirbtinio intelekto programavimą, mobiliųjų programėlių bei tinklapių kūrimą.
Įgūdžiai
- Programavimas ir loginė struktūra
- Žaidimų kūrimas (2D ir 3D)
- Tinklalapių ir sistemų kūrimas
Trečias lygis
Programavimo kalbų mokymasis, elektronikos sistemų valdymas ir tinklalapių kūrimas
Įgūdžiai
- Tekstinio programavimo pagrindai
- Žaidimų kūrimas
- Skaitmeninės sistemos ir elektronika
- Skaitmeninis saugumas ir duomenys
Ketvirtas lygis
Programavimo kalbų mokymasis, elektronikos sistemų valdymas ir tinklalapių kūrimas
Įgūdžiai
- Agile metodika
- Pažangi žaidimų kūryba
- Audiovizualinė kūryba su DI
Penktas lygis
Tikslinis programavimas + grafinis dizainas + inžinerinės technologijos
Įgūdžiai
- Objektinis programavimas ir algoritmai
- Programinio projekto kūrimas ir versijų valdymas
- Pagrindinių elektronikos grandinių kūrimas ir valdymas
- Robotikos ir 3D sprendimų taikymas
- Procesų automatizavimas ir AI taikymas
- Grafinis ir interaktyvus dizainas (Canva/DI)
- Projektinis darbas naudojant Agile metodą