Vaikų programos

Vaikų programos

Kūrybinių technologijų užsiėmimai
7-14 metų rytojaus kūrėjams!

Kūrybingi technologai auga kartu su bit&Byte!
Kviečiame 7-14 metų vaikus SUPRASTI ir KURTI, veikti aplinkoje, kurioje drąsu eksperimentuoti ir improvizuoti bei ugdyti PASITIKĖJIMĄ – tiek savo įgūdžiais, tiek technologijomis.

Kada?

  • Kiekvieną šeštadienį (36 šeštadieniai per metus)
  • Vieno užsiėmimo trukmė: 1 val 30 min.

Kiek?

  • 70€/mėn (galima pritaikyti NVŠ nuolaidą -25€)

Ką turėti?

  • Kompiuterį su pelyte
  • Rekomenduojame Google Chrome naršyklę

Formatas ir kur?

  • VILNIUS, Saulėtekio al. 17
  • VILNIUS, Kauno g. 34
  • KAUNAS, A. Juozapavičiaus pr. 11D
  • KLAIPĖDA, V. Berbomo g. 10
  • ONLINE

Ko mokomės?

Užsiėmimų lygiai

Pirmas lygis

Susipažinimas su programavimo, virtualios realybės bei 3D modeliavimo konceptais.

Įgūdžiai

  • Skaitmeninis saugumas
  • Programavimo logika ir sąvokos
  • Erdvinis mąstymas ir 3D pagrindai
  • Žaidimų kūrimo pagrindai
  • Technologijų pažinimas (mikrokontroleriai, sąveika)

Įrankiai

  • scratch icon Scratch
  • VR/AR logo VR/AR
  • Tinkercad logo Tinkercad 3D
  • micro:bit logo Micro:bit

Antras lygis

Gilinimasis į dirbtinio intelekto programavimą, mobiliųjų programėlių bei tinklapių kūrimą.

Įgūdžiai

  • Programavimas ir loginė struktūra
  • Žaidimų kūrimas (2D ir 3D)
  • Tinklalapių ir sistemų kūrimas

Įrankiai

  • scratch icon Scratch + AI
  • applab logo AppLab
  • Game Lab icon Game Lab
  • micro:bit logo Micro:bit
  • web su wix logo WEB su Wix
  • VR/AR logo VR + AR

Trečias lygis

Programavimo kalbų mokymasis, elektronikos sistemų valdymas ir tinklalapių kūrimas

Įgūdžiai

  • Tekstinio programavimo pagrindai
  • Žaidimų kūrimas
  • Skaitmeninės sistemos ir elektronika
  • Skaitmeninis saugumas ir duomenys

Įrankiai

  • VR/AR logo VR + AR
  • gamefroot logo Gamefroot
  • python logo Python
  • tinkecad circuits logo Tinkercad circuits
  • Web

Ketvirtas lygis

Programavimo kalbų mokymasis, elektronikos sistemų valdymas ir tinklalapių kūrimas

Įgūdžiai

  • Agile metodika
  • Pažangi žaidimų kūryba
  • Audiovizualinė kūryba su DI

Įrankiai

  • Projektinė veikla
  • agile logo Agile/3D/web
  • vr web icon VR/web
  • AI machine learning mobile app icon AI machine learning mobile app

Penktas lygis

Tikslinis programavimas + grafinis dizainas + inžinerinės technologijos

Įgūdžiai

  • Objektinis programavimas ir algoritmai
  • Programinio projekto kūrimas ir versijų valdymas
  • Pagrindinių elektronikos grandinių kūrimas ir valdymas
  • Robotikos ir 3D sprendimų taikymas
  • Procesų automatizavimas ir AI taikymas
  • Grafinis ir interaktyvus dizainas (Canva/DI)
  • Projektinis darbas naudojant Agile metodą

Įrankiai

  • web icon Internetinių puslapių kūrimas
  • javascript icon JavaScript pagrindai
  • grafinis dizainas icon Grafinis dizainas
  • ux/ui icon UX/UI