Projektai

🚀 Inovacijos, įtrauktis ir kūrybiškumas

Per edukacinius projektus skatiname vaikų, jaunimo, mokytojų ir bendruomenių augimą technologijų srityje.
Mūsų iniciatyvos apjungia kūrybiškumą, žingeidumą ir socialinį įtrauktumą – kad technologijos būtų ne tik pažinimo įrankis, bet ir galimybė kurti prasmingus pokyčius savo aplinkoje.

Tikime, kad ateitis priklauso ne tiems, kurie žino daugiausiai, bet tiems, kurie drįsta ieškoti naujų kelių:
kurti, klysti, mokytis, dalintis žiniomis ir išlaikyti žmogiškumą skaitmeniniame pasaulyje. Technologinis raštingumas – tai ne vien įgūdžiai, tai gebėjimas mąstyti kūrybiškai, veikti atsakingai ir įkvėpti kitus.

Kviečiame prisijungti prie kelionės, kuri keičia ne tik technologijų ateitį, bet ir žmonių santykį su jomis.

Naršykite mūsų projektus, raskite sau artimą temą – ir prisidėkite prie įtraukesnės, kūrybiškesnės ir žmogiškesnės skaitmeninės visuomenės kūrimo.

Ką jau pasiekėme?

70.000+ vaikų
dalyvavo kūrybinių technologijų edukacijose

1000+ mokytojų
apmokyti per įvairias mokymų programas

200+ senjorų
susipažino su programavimu, VR ir AI

20+ ilgalaikių partnerių
(verslas, universitetai, NVO)

6 nacionaliniai projektai
su kultūriniu ar socialiniu poveikiu

3 šalys įtrauktus
per projektus ir bendradarbiavimą


Technologijų vedliai (2018–2020)

Nacionalinis projektas, kuriame apmokėme daugiau 1000 pradinių klasių mokytojų visoje Lietuvoje, kaip kūrybiškai naudoti technologijas klasėje.
Partnerystėje su Google.org ir nacionaliniais partneriais.

  • Tikslas: technologinis mokytojų raštingumas
  • Kam skirta: pradinių klasių mokytojams
  • Apimtis: nacionalinis projektas

Sourcery for Kids (2017–2024)

Nemokama kūrybinių technologijų akademija vaikams visoje Lietuvoje. Bendradarbiaujant su Devbridge, kasmet pasiekdavome 500+ vaikų septyniuose miestuose.

  • Tikslas: vaikų įtraukimas į kūrybines technologijas
  • Kam skirta: 7–12 metų vaikams
  • Partneris: Devbridge

Šimtmečio programavimo valanda (2018)

Kūrybiniai programavimo užsiėmimai Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečiui pažymėti – su istoriniu ir kultūriniu turiniu. Pasiekėme šimtus mokyklų ir tūkstančius vaikų visoje šalyje.

  • Tikslas: kultūrinės technologijos integracija
  • Kam skirta: 7–14 metų vaikams, mokykloms
  • Apimtis: nacionalinis projektas

Technologijos trečiojo amžiaus universitetui (2019)

Dirbtinio intelekto, programavimo, VR ir 3D kūrybos dirbtuvės senjorams. Projektas naikino technologinę atskirtį ir skatino aktyvų dalyvavimą skaitmeniniame pasaulyje.

  • Tikslas: skaitmeninis raštingumas vyresniems
  • Kam skirta: senjorams
  • Vieta: Kaunas, Vilnius

Ateities kūrėjos (2022–2024)

Kūrybinių technologijų programa 11–15 metų mergaitėms ir jų mamoms. Dalyvės mokėsi programavimo, dizaino mąstysenos, bendravo su įkvepiančiomis moterimis technologijų srityje. Stiprinome pasitikėjimą savimi, kūrybiškumą ir santykį su technologijomis.

  • Tikslas: mažinti lyčių atotrūkį technologijose
  • Kam skirta: 11–15 metų mergaitėms ir jų mamoms
  • Įvertinimas: LR prezidento apdovanojimas

Mokytojų mentorystės akademija (nuo 2025)

Programa, skirta regionų mokytojams, kurie siekia tapti technologijų mentoriais. Apima metinį ciklą: konferenciją, vasaros stovyklą, tęstinį palaikymą. Tikslas – padėti mokytojams tapti pokyčių lyderiais savo bendruomenėse.

  • Tikslas: auginti regioninius technologijų mentorius
  • Kam skirta: 1–12 klasių mokytojams
  • Apimtis: Lietuvos regionai

Ieškote partnerių? Norėtumėte tokio projekto?