top of page

,,bit&Byte”, palaikomi „Google“, pradeda kūrybinių technologijų mentorystės programą mokytojams

Kūrybinių technologijų akademija „bit&Byte“, gavę 250 000 JAV dolerių „Google“ paramą, pradeda vykdyti naują pradinių klasių mokytojams skirtą mentorystės programą. Juo bus siekiama stiprinti pradinių klasių mokytojų pasitikėjimą , siekiant perprasti pasaulinius pokyčius, ir suteikti žinių, ugdant ateities technologijų kūrėjus. Mentorystės programaProjektas suteiks galimybę praktikuotis ir vystyti kūrybinius technologinius gebėjimus, padės kurti turinį, kuris vėliau bus pritaikomas pamokose.





Projekto metu 1 000 Lietuvos pradinių klasių mokytojų kviečiami tapti rytojaus technologijų kūrėjų vedliais. „Technologijų vedliai“ – tai technologinės kūrybos mentorystės programa, skirta pradinių klasių mokytojams. Jos tikslas – stiprinti mokytojų pasitikėjimą savo gebėjimu suprasti globalius pokyčius ir vesti rytojaus technologijų kūrėjus, suteikti galimybę praktikuotis ir ugdyti įgūdžius, taip pat – suteikti turinį sėkmingam įgūdžių taikymui pamokose. Su norą dalyvauti išreiškusiais ir atrinktais pradinių klasių mokytojais dirbs mentoriai-technologijų profesionalai.


Kūrybinių technologijų akademija „bit&Byte“, gavę 250 000 JAV dolerių „Google“ paramą, pradeda vykdyti kūrybinių technologijų mentorystės programą pradinių klasių mokytojams „Technologijų vedliai“. Programa bus siekiama stiprinti mokytojų pasitikėjimą technologinėmis žiniomis, padedant suprasti pasaulinius pokyčius ir suteikiant žinių apie ateities technologijų kūrėjų ugdymą. Mentorystės programa suteiks galimybę praktikuotis ir ugdyti kūrybinių technologijų gebėjimus, taip pat – suteiks turinį, kuris vėliau bus pritaikomas pamokose. Su mokytojais dirbs mentoriai-technologijų profesionalai. Programos metu kviečiami dalyvauti 1 000 mokytojų, kurie kviečiami registruotis adresu www.bitbyte.lt/vedliai.



bit&Byte vadovė Monika Katkutė-Gelžinė

„XXI amžiuje technologinis raštingumas tampa ne tik vaikų, bet ir suaugusiųjų, dalyvaujančių mokymosi procese, pamatiniu dalyku. Informacijos ir pasirinkimų gausoje mokytojas tampa ne tik vertybių, bet ir ateities įgūdžių kompasu. Mentorystės programos „Technologijų vedliai“ tikslas – įgalinti mokytojus technologinį smalsumą paversti įrankiu nuolatiniam mokymuisi ir kibirkštimi kūrybai,“ – sako kūrybinių technologijų „bit&Byte“ akademijos vadovė Monika Katkutė-Gelžinė.


„Google.org“ palaiko daugybę skirtingų ne pelno siekiančių organizacijų visame pasaulyje, kurios siūlo technologinius sprendimus visuomenės problemoms spręsti. Skaitmeninių įgūdžių ugdymas yra viena iš svarbiausių „Google“ sričių, todėl mes džiaugiamės, kad bendradarbiaudami su „bit&Byte“ galime prisidėti prie skaitmeninių technologijų diegimo mokinių socialinėje integracijoje. Įgiję naujų žinių, mokiniai turės daugiau galimybių savo profesiniame kelyje“, – pasakojo „Google.org“ EMEA regiono vyresnysis vadovas Stuartas Mclaughlinas.

„Suteikti kuo daugiau skaitmeninių technologijų galimybių visiems – toks yra vienas iš „Google“ siekių Lietuvoje. Nuo pagalbos pasiekti informaciją ir įgyti naujų įgūdžių iki prisidėjimo prie verslo sektoriaus sukuriant naują svetainę ir pradedant prekiauti joje – mūsų tikslas įgalinti internetą būti naudingu visiems“, – teigia „Google“ Baltijos šalių vadovas Vytautas Kubilius.



„Google“ Baltijos šalių vadovas Vytautas Kubilius


Europos ekonomika ir visuomenė patiria skaitmeninę transformaciją, kuri suteikia didžiules augimo, inovacijų ir darbo vietų kūrimo galimybes. Dėl šios skaitmeninės transformacijos, norint dirbti naujus darbus ar vystyti sėkmingus verslus, žmonėms tenka įgyti naujų įgūdžių. Prognozuojama, jog per ateinančius 10–15 m. darbo vietos bus dar labiau automatizuotos, atsiras 21 mln. naujų darbo vietų ir net 90 proc. visų siūlomų darbų reikalaus tam tikro lygio v skaitmeninių žinių.


Europos komisijos duomenimis, net 44 proc. visų ES piliečių ir 37 proc. dirbančiųjų neturi pakankamų skaitmeninių įgūdžių. Nors IT specialistų paklausa auga, teigiama, kad iki 2020 m. daugiau kaip 500 000 IT darbo vietų gali būti neužpildytos, o net 4 iš 10 Europos bendrovių jau dabar susiduria su sunkumais ieškant darbuotojų.



Lietuvos Respublikos ūkio viceministras Elijus Čivilis


Remiantis 2018 m. „Skaitmeninės ekonomikos ir visuomenės indeksu“ (DESI), Lietuva lenkia ES vidurkį pagal visus indekso parametrus, išskyrus žmogiškąjį kapitalą. Lietuvių, turinčių bent jau pagrindinius skaitmeninius įgūdžius, procentas yra žemesnis už ES vidurkį.


Greta bendradarbiavimo su „bit&Byte“, „Google“ internetinė mokymo platforma „Digital Garage“, pradėta prieš du metus, ir toliau bus prieinama ir nemokama visiems norintiesiems bei pasiekiama adresu https://learndigital.withgoogle.com/digitalgarage-lt. Platforma skirta tiems, kas nori padidinti savo įsidarbinimo galimybes ar pasiekti verslo tikslų, pritaikant skaitmeninius įgūdžius ir žinias. Vartotojai gali rinktis temas, kurias nori mokytis, arba baigti visą skaitmeninį kursą, kuris įvertinamas gaunant „Google“ ir „IAB Europe“ sertifikatą. Šiandien šį kursą Lietuvoje jau yra baigę daugiau kaip 6 tūkstančiai žmonių.



MOKYTOJŲ REGISTRACIJA Į MENTORYSTĖS PROGRAMĄ ČIA: bitbyte.lt/vedliai

0 komentarų
bottom of page